Der gemmer sig muligvis ikke meget indhold under filmens kulørte kølerhjelm, men med Bay ved rattet er “Transformers” blevet en høj-oktan energibombe af sprudlende eventyr, larmende narrestreger og farverig action, som henvender sig direkte til det indre legebarn.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#41 filmz-jeangrey55 16 år siden

ikke set den i nu
Gravatar

#42 filmz-bobafettich 16 år siden

4/6 herfra.

Har lige læst en bunke sure anmeldelser af filmen. Ved ikke hvilken stemning der var under pressevisningen, og om alle anmelderne bare var i dårligt humør.

Der var mega go stemning i Emperial igår aftes, 90% drenge....Folk jublede de rigtige steder.

Transformers skal vel bare tages for hvad de er. Action, CGI, og en lidt letbenet handling. Den skal man æde på forhånd.

Micheal Bay har lavet et par af filmhistoriens værste film, Armageddon og især Pearl Harbor. Netop disse to film giver sig ud for mere end de er. Det gør Transformers ikke...

Transformers er ikke filmkunst på høj plan, men underholdende er det. Måske en tand for lang.

Gravatar

#43 Outbound Sith 16 år siden

#39 Det er lige før jeg ikke vil værdige din sammenligning af "transformers" og "Ringenes Herre" en kommentar...

Begge film bygger på et forlæg, men er "Transformers" bygget over et litteraturhistorisk mesterværk? Don't think so! Case closed!
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#44 erikjust 16 år siden

Så det kunne du ikke li #43 meget vel så tager vi et andet eksempel og jo det her er passer helt fint.

At sige at transformer filmen var præcis som den skulle være ville være det samme som og sige jamen Batman han banker bare skurke og det er det, jamen hvorfor gør han det? Jamen det gør han bare og alt hvad en Batman film handler om er en man der banker forbrydere, og det er alt hvad en Batman film skal være.

Og hvis Batman er lidt for svært kan vi tage Spider-man og gøre det samme lave en hel film hvor han ikke laver andet en og banke løs på forbrydere, og smide en masse eksplosioner og det hele oven i.

Og så nu hvor vi er i gang skrotter vi lige alt hvad der nogensinde har spider-man og giver han et eller andet hæsligt design under dne undskyldning at vi genopfinder myten og det hele.

Men det er jo okay fordi det er sådan en superhelte film skal være, pyt med al mulig historie bare der er nok eksplosioner i og designet er så grim som overhoved muligt.

Måske skulle vi så få Uwe Boll til og lave de næste mange film som watchmen og andre klassikere.

Helt ærligt den holder ikke i retten, Transformers er et mesterværk det vil sige serien den første film og diverse tegneserier er.

Men den her film er bare en omgang makværk, som var bedre tjent med ikke og blive lavet.
Gravatar

#45 Lawman. 16 år siden

Var inde og se den igår - klasseunderholdning, så 4/6 herfra, præcis fordi den ikke giver sig ud for at være mere end den er: Nemlig en go gang humoristisk robotkrig!

Selvfølgelig har den visse svagheder, tænker især på hacker-teamet + træls sort fyr, samt den ekstremt irriterende lille lorterobot!

Ellers synes jeg den var rimelig vellykket, synes især at Shia gjorde det rigtig godt, det blir spændende at se ham i Indy 4.

Og den der skal have den største hånd med på vejen er Megan Fox - ikke pga hendes skuespilpræstation, den var ok, men pga hendes ekstremt lækre udseende! Det var da helt vildt:)
Gravatar

#46 filmz-mastermind 16 år siden

Den film var bare for fed !
Så synes at den helt klart fortjener 5 solide stjerner.
Gravatar

#47 thomas040 16 år siden

Hun spillede skidt...
Failure is a zero out.
Gravatar

#48 ace#1 16 år siden

Der er slet ingen tvivl om, at jeg synes Transformers er den bedste biograf oplevelse jeg har haft i år.
Filmen overraskede mig stort ved at være langt sjovere end forventet, og specielt stemningen i salen var alt for fed.
Om den gode stemning så skyldes, at min date var den eneste kvinde i salen, hvilket resulterede i at ca 100 drengerøve mellem 15 og 40 år, kunne nyde filmen i ro og mag, vides ikke...
(Der blev ved flere lejligheder spontant hujet og klappet i løbet af filmen... Nice!)
Efter min mening skal man ikke snyde sig selv for Transformers, den ultimative drengerøvs oplevelse denne sommer!
Gravatar

#49 filmz-d4||3 16 år siden

Hvor er den fed.
Jeg skal på loftet og finde de gamle tegnefilm jeg har liggende frem igen :P

Gravatar

#50 filmz-vanilla 16 år siden

#44 - Det ændrer ikke på at filmen underholdte, som jo var dens budskab.

Skriv ny kommentar: