Der gemmer sig muligvis ikke meget indhold under filmens kulørte kølerhjelm, men med Bay ved rattet er “Transformers” blevet en høj-oktan energibombe af sprudlende eventyr, larmende narrestreger og farverig action, som henvender sig direkte til det indre legebarn.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 cansi 16 år siden

Glæder mig gevaldig meget

Men anmelder du røber lidt for meget!

Gravatar

#2 Zabriskie 16 år siden

Lige den anmeldelse jeg havde håbet på.

Jeg tror sgu jeg vil ind og se Optimus Prime dele øretæver ud.
Le temps détruit tout
Gravatar

#3 Hal60 16 år siden

Jeg skal hvert fald ind og se den; regner med jeg skal det i aften... og må indrømme, at jeg glæder mig ret meget. Det bli'r sikkert hæftigt nok!
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
Gravatar

#4 filmz-simpson 16 år siden

Synes det er skræmmende hvor mange michael bay film som bliver skrevet på samme formel! Det her er efter min mening en af hans aller værste film. Jeg har sjældent kedet mig mere. Min karakter: 1/5.
Gravatar

#5 filmz-BWS 16 år siden

cooool film, så den på for-premieren, den er for fed, jeg kan lide den nok også fordi jeg elsker tranformer konceptet og det gør det ikke bedre at michael bay har lavet den :), det eneste kristiske jeg har til filmen er at Megatron mangler lidt "firkantethed" i forhold til Prime, men stadig kanon film.
Gravatar

#6 fatcat 16 år siden

skal se den i aften - glæder mig!! - Og det gør netop fordi det er Michael Bay - jeg nyder at koble hjernen fra. Derfor vælger jeg hans film når jeg skal slappe af og more mig. Hvis jeg ville andet valgte jeg nok hans film fra - det er egentlig meget simpelt. Med Michael Bay ved du hvad du får
"I'm not going to waste my time arguing with a man who's lining up to be a hot lunch."
Gravatar

#7 filmz-"K" 16 år siden

"Med Michael Bay ved du hvad du får"

Ja, en ustyrlig lyst til at flå armene af ham i et forsøg på at besværliggøre hans fremtidige arbejde.

Gravatar

#8 lagoni 16 år siden

Sjovt at det er den samme der ligger stemme til Optimus Prime og Æsel fra Peter Plys :)

Udover det, så synes jeg stadig filmen ser ret fjollet ud. Nu kender jeg ikke meget til Transformers, men hvis jeg skal dømme fra traileren, så er troværdigheden (hvis det kan findes i en historie om muterende biler...) og charmen fra legetøj og tegnefilm forsvundet og blevet et fjollet forsøg på at være seriøs og storslået.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#9 fatcat 16 år siden

#7 - tja - hvis du ikke kan lide Michael Bay film - så står det dig frit for ikke at se dem. Jeg synes både "The Rock", "Bad Boys" og "Armageddon" var fede popcorn film - og jeg ser dem med glæde. Af alle hans film er det faktisk kun "Pearl Harbor" jeg ikke orker , selv "The Island" og "Bad Boys II" kan jeg få underholdning ud af.

Men sådan er vi så forskellige - f.eks. unlader jeg at se film hvor jeg ikke bryder mig om instruktøren eller skuespillerne.
"I'm not going to waste my time arguing with a man who's lining up to be a hot lunch."
Gravatar

#10 filmz-"K" 16 år siden

#9

Det gør jeg også. Man dette skulle eftersigende være en af de mere tålelige Bay-film, det bekræfter denne anmeldelse også, så måske den skal have en chance.

Andre, øhm.... "Bay-tvivlere", der har set den og som har noget feedback?

Skriv ny kommentar: