Der gemmer sig muligvis ikke meget indhold under filmens kulørte kølerhjelm, men med Bay ved rattet er “Transformers” blevet en høj-oktan energibombe af sprudlende eventyr, larmende narrestreger og farverig action, som henvender sig direkte til det indre legebarn.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#71 filmz-DonDiegoDeLaVega 17 år siden

Rigtig fed film, super underholdning. Kunne dog godt have været lidt kortere. 4/5 herfra :-)
Gravatar

#72 filmz-CompleXz 17 år siden

For mig var det den minde jeg havde fra den gang som barn da
tegnefilmen kom ud i biffen. Og i dag som voksen se ægte Transformers på storeskærm...wow wow wow!! Optimus Prime ROCKZ!!!!!!!
Gravatar

#73 filmz-Kadann 17 år siden

#72 -

De er altså ikke helt ægte. ;)
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#74 filmz-tom welling 17 år siden

Wow, så fik jeg set filmen. Michael Bay er fantastisk god til actionfilm, og denne her er den mest fantastiske jeg har set i langtid. Nok en af de bedste action mættende film jeg har set. Desuden er de fleste effekter da helt vild godt lavet. Robotterne og menneskerne ser perfekte ud sammen. Filmen er også rigtig sjov, det var også et plus. Plus den var sørgelig, da den gule robot var så hårdt såret. Men alt i alt en suveræn actionfilm.
Gravatar

#75 filmz-CompleXz 17 år siden

#73 Jooow de er!!!! :-D
Gravatar

#76 thomas040 17 år siden

jeg har stadig fået et kick ud af at se transformerne i CGI live... det er fantastisk... ville bare ønske filmen var bedre.. men optimus rules!
Failure is a zero out.
Gravatar

#77 filmz-JON 17 år siden

Av, den var svag. Gode effekter er bare ikke nok. Og så stod handlingen til tider bare stille.
Gravatar

#78 80eren 17 år siden

Så fik jeg set "Transformers" og jeg regner med at tage ind at se den igen i løbet af denne her uge, for hold da kæft, et fedt rollercoaster-ride!! Den film sparker jo røv herfra og til Mars. Og så var der faktisk en smule mere handling end jeg havde forventet og en ordentlig portion humor, hvilket kun løfter filmen yderligere.

Hidtil har "King Kong" været den absolutte hersker hvad angår special effects, men med Transformers har tronen fået en ny ejer, for effekterne i denne film er simpelthen uden sidestykke i filmhistorien. Og robotkrigen i slutningen af filmen, hvor kameraet flyver rundt imellem skyskraberne i downtown Los Angeles og robotterne smadrer løs på hinanden og omgivelserne er simpelthen det mest vanvittige CGI-action-madness jeg nogensinde har set. Hold kæft, hvor er det suverænt flot lavet! Og man lader sig virkelig rive med. Jeg sad helt ude på kanten af stolesædet med øjne så store som møllehjul og et stort smil på læben. Det kildede i maven af fryd. :-)

FED, FED actionfilm! Michael Bay, du er en mester!
Og Steven Spielberg er kongen!
Gravatar

#79 mini_jette 17 år siden

Okay, jeg så filmen her i eftermiddags...
Først, lad mig kort fortælle jeg er af hunkøn og kendte minimalt til historien og konceptet på forhånd..!

Filmen starter, credits, og det er her jeg tænker: "hvad har jeg dog givet penge til?", for midt i det hele står der noget i retningen af: "i samarbejde med Hasbro" Hasbro? som i My Little Pony? Som i at jeg netop har betalt 65 kroner for en film om kæmperobotter, af manden bag PH og the Island, med LeBøf i hovedrollen og lavet udfra figurer der nu sælges af Hasbro? Jeg var ikke glad!
Damnit... Credits er ikke engang ovre og jeg hader allerede filmen..!

Men så kommer den gudsbenådede scene i (hvad er det) Irak? hvor vi første gang ser en af robotterne...for fanden, sgu og andre grimme ord hvor er det fedt..! Pludselig husker jeg hvad det er Bay kan...smadre ting..! OG få det til at se enormt lækkert ud...exeptionelt lækkert i denne her IMO. Lidt anstregende bliver det måske at kampscenerne er så tæt på hele tiden. Jeg kunne godt have brugt bare et enkelt eller to overskudsbilleder hvor man lige får tid til at trække vejret og genfange overblikket, men et eller andet sted er det også fedt at man bare smides lige ind i midten af kampene (kommer sån til at tænke på en historie i en jumbobog, hvor Anders And falder i søvn bag kameraet på en stor filmproduktion, og bagefter må klippe filmen sammen uden de vigtige overskudsbilleder...Anden ender med at få ros for at have klippet så modigt og nyskabende sammen?! -hmmm)...

Filmen fortsætter, og jeg er nu næsten med...lidt skepsis hænger stadig i baghovedet over at LeBøv er med! Men så må jeg igen bøje mig i støvet, og indrømme at manden (ja, manden) endelig lever op til bare et minimal standard af acceptabelt skuespil...

Det er muligt det er sommerens drengerøvs film, og at den er fedest hvis man kender konceptet i forvejen, men WAUW, hvor var jeg bare underholdt..! HP5 på fredag har hermed fået kamp til stregen..!

uuuh ja... sidenote: niceness soundtrack:D
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Gravatar

#80 filmz-steadi 17 år siden

Vil også gerne lige rose publikummet da jeg var inde og se Transformers.. Folk klappede af alle de dårlige jokes og andre steder hvor det var tydeligt at der var lagt på til noget stort.

Normalt er det ekstremt irriterende at folk larmer når man ser film, men når alle er enige om at larme på samme tid er det fedt!

Har oplevet det samme med I,Robot, men det var dog i New York:D
They caught a shark, not the shark. Big difference.

Skriv ny kommentar: