Der gemmer sig muligvis ikke meget indhold under filmens kulørte kølerhjelm, men med Bay ved rattet er “Transformers” blevet en høj-oktan energibombe af sprudlende eventyr, larmende narrestreger og farverig action, som henvender sig direkte til det indre legebarn.
Skriv ny kommentar:
#81 Outbound Sith 17 år siden
Fox Mulder
#82 Locke 17 år siden
Som i de fleste Michael Bay film var effekterne helt i top og dette var med til at løfte filmen op på middel - jeg gav den 3 stjerner. Grunden til at det ikke kan blive til mere var at jeg greb mig selv i at krumme tæer minimum 10 gange, hvis det ikke var mange flere. Bare for at nævne nogle ting, jeg synes var ekstremt dårligt og gør at Michael Bay hører på min top 5 over dårlige instruktører:
WARNING - SPOILERS!
Bernie Mac - jeg synes han kan være meget sjov i de rigtige film, men hele hans screentime og bedstemoren, der giver fingeren, fik mig til at tænke på en Wyans brødrene film og det er IKKE en god ting i min bog.
Scenen med autobotten, der skaber sig som en vato fra Bronx eller lignende, jah en Wyans bror kan vel også sættes ind her, med tilhørende breakdance og represent sprog, nej nej nej, det går bare ikke.
Bumblebee - stop lubricating the man - høhøhøhø, skrev Finn Nørbygård den vits.
Scenen i ørkenen, hvor de skal ringe hjem for at fortælle hvad der er sket, med kreditkortet i "LEFT ASSCHEEK" og ham supporteren fra telefonselskabet, jamen har man kendt magen.
Nu vil jeg holde inde med min rambling, for det får mig bare i dårligt humør, men bare afslutte med et surt opstød adresseret til Hollywood: Lad være med at hyre Michael Bay (og Brett Ratner - damn, han ødelagde XMen III), med mindre der er tale om børnefilm.
Ed Exley: With a wrecking ball... You want to help me swing it?
#83 Outbound Sith 17 år siden
Jeg gik ind til filmen med åbne øjne. Jeg vidste, at der ville være masser af tåkrummende momenter, og jeg kunne ikke være mere ligeglad, for jeg fil Giant Fucking Robots for mine anstrengelser! :D
Fox Mulder
#84 Locke 17 år siden
Ed Exley: With a wrecking ball... You want to help me swing it?
#85 mini_jette 17 år siden
#86 80eren 17 år siden
At jeg så oven i købet fik masser af humor og en Megan Fox der er lige til at spise var jo kun et plus.
Jeg kan godt følge dig lidt i dine kritikpunkter, men det var ikke noget der generede mig spor.
#87 inflector 17 år siden
Effekter er som tidligere nævnt helt i top og lydsiden er formidabbel. Skuespillet og humoren er måske lidt ujævn, men det var ikke noget der på nogen måde ødelagde filmen for mig. De eneste 2 ting der gik mig lidt på, var hende den lækre hacker, det virker bare ikke troværdigt. Det andet var at Megatron eller generelt decepticons ikke fik nok screentime.
Men alt i alt var jeg sgu godt underholdt :)
#88 thomas040 17 år siden
#89 myshkin 17 år siden
Nu har filmz.dk og dens brugere været nogle af de bedste i rigtig lang tid til at respektere, at det er ikke alle som læser kommentarene, som har været inde og se filmen. Kvaliteten, må jeg sige, er måske ved at dykke lidt? Sørgeligt. Til de som "taler over sig"... brug [ spoiler ] tagget [ /spoiler ] til at tale over jer.
Nu har jeg heldigvis set filmen, men der kunne være nogen derude, som har fået ødelagt noget.
btw 4½ stjerner fra mig af. top underholdning.. dejlige babes, seje biler, skide sjov 8-)
- internet anonymous
#90 filmz-stian 17 år siden
Stian
6/6+!!