Hvad, der burde have været sidste års mest fornøjelige actionbrag, er i stedet et flot, men gabende kedeligt effektorgie, der har så travlt med at binde et uoverskueligt antal røde tråde sammen, at den fuldstændig glemmer at have det sjovt. HD-DVD-udgivelsen er til gengæld fremragende. Transferet er forbløffende godt, og lydsporet er et af de allerbedste, der nogensinde er blevet produceret til brug i hjemmebiografen. Der medfølger også en masse blændende ekstramateriale, så fans bør omgående se at få fingrene i skiven.
#21 filmz-Crystalstar1200 16 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#22 filmz-Erlingur666 16 år siden
#23 filmz-Bruce 16 år siden
#20 Du er altiv velkommen. Blot gi' lyd når du kommer forbi :)
#21 Det skal vi, men vi skal lige ha' udvekslet papirerne først så hurtigt som muligt, men er booket fra de lange møder i denne uge, men klar fra næste uge. Mit site er ved at tage fart :)
#24 filmz-Crystalstar1200 16 år siden
# 21 Glæder mig at høre det går godt, send mig en PB om hvilke aftener jeg kan komme forbi og hente papirerne :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#25 filmz-Bruce 16 år siden
#26 filmz-Nagash 16 år siden
Er ellers enig med de tre punkter du giver 6 stjerner. Den ser så afsindig flot ud og der er så meget drøn på lydsporet at man vælter bagover.
LÆKKER udgivelse.
#27 The Insider 16 år siden
#28 filmz-stente 16 år siden
4,5/6.
#29 filmz-Kadann 16 år siden
Og så er der jo os der mener at den netop ikke underholder fra start til slut, men er jævnt kedelig, bortset fra de enkelte actionscener der er i filmen.
#30 The Insider 16 år siden
Derudover tager anmeldesen jo i høj grad filmen, for det den er: noget værre bras, der (som jeg kun kan være enig med Kadann om) sjældent underholder :-)