Hvad, der burde have været sidste års mest fornøjelige actionbrag, er i stedet et flot, men gabende kedeligt effektorgie, der har så travlt med at binde et uoverskueligt antal røde tråde sammen, at den fuldstændig glemmer at have det sjovt. HD-DVD-udgivelsen er til gengæld fremragende. Transferet er forbløffende godt, og lydsporet er et af de allerbedste, der nogensinde er blevet produceret til brug i hjemmebiografen. Der medfølger også en masse blændende ekstramateriale, så fans bør omgående se at få fingrene i skiven.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 filmz-Mumbles 16 år siden

#26 & 28#

Jamen den er jo ikke underholdende. En hjernedød actionfilm kan jo lige så godt være en gennemsnitslig Chuck Norris film. Eller en Schwarzeneggar film for den sags skyld.

Problemet med Transformers er, at den hverken har et godt plot, gode karakterer eller nogen form for historie der giver mening.
Ja filmen er flot og lyder godt, men den har alt for mange mangler til at være underholdende. Jeg fandt den dybt kedelig, og var det ikke for Shia LeB (som er den eneste der gør et bedre stykke arbejde af skuespillerne) og Megan Fox's ydre, var jeg højst sansynligt faldet i søvn flere gange.

Sammenlign den med Die Hard, Lethal Weapon eller whatever. De film have ikke en "dybere" mening, men de virker bare, fordi de har en start og ende, en god bad guy og ikke har en helvedes masse ligegyldigheder som blot strækker historien længere ud.

Transformers er ligesom de sidste par Pirates Of The Caribbean Film plotløs og langtrukne ligegyldigheder.
Gravatar

#32 filmz-Is 16 år siden

Kan ikke være mere uenig med anmeldelsen!

Transformers er sidste års største actionbrag, og den er uden tvivl en af de flotteste og mest underholdende film jeg nogensinde har set.
Historien er ikke ligefrem imo det væsentlige i en film som Transformers. Det er mere de effecter, og de meget underholdende action-scener der tæller, og derfor er Transformers en fantasktisk action-film! :-)
9/10
Gravatar

#33 filmz-ChesterB 16 år siden

#24
halløjsasa :D
jeg ville også gerne (hvis det er muligt hehe) med til den aften i planlægger :P ;D
forfeit the game stop the talkshow pride up the what your time to know
forfeit the game cuz tomorrow
when it's all done you read what you sow
Gravatar

#34 filmz-Bruce 16 år siden

#33 Tak for interessen, men normalt er fire maks i min kælder og vi bliver fem, så der er allerede fuldt hus :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#35 dh-ad 16 år siden

Jeg synes faktisk, at filmen er ok. Jeg var fint underholdt, og den var faktisk bedre end forventet!

4/6 for det selve filmen
5/6 for det det tekniske
I can't express anger. That's one of the problems I have. I grow a tumor instead. -Manhattan (1979)
Gravatar

#36 filmz-stente 16 år siden

Jeg kan heldigvis kun være uenig med jer......
Gravatar

#37 filmz-Bruce 16 år siden

En af herlighederne ved ytringsfriheden :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#38 JannikAnd 16 år siden

#37 - Luk ædespalten! :)
Gravatar

#39 filmz-Bruce 16 år siden

#38 Proved my point :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#40 nygaardpetersen 16 år siden

Jeg var også ganske underholdt i løbet af filmen (men nu hader jeg heller ikke Bay, som så mange andre). Slutningen skuffede dog en anelse. Men folk har selvfølgelige ret til deres egen smag.

Skriv ny kommentar: