Der er gudskelov større intensitet og mindre nonsens i Michael Bays tredje robotfabel end i forgængerne, men desværre suppleres de overrumplende actionsekvenser af rædsom pruttehumor og en overflod af overflødige handlingsforløb. Diskens AV-præsentation er fuldkommen fantastisk, men intet ekstramateriale medfølger. Eftersom en ny udgivelse med masser af ekstramateriale er i støbeskeen, er der derfor ingen grund til at bruge dine lommepenge på denne indholdsløse Blu-ray, medmindre du er verdens mest utålmodige “Transformers”-fan.

Se også: Filmz TV: EKSKLUSIVE “Transformers 3”-interviews – Del 1.
Se også: Filmz TV: EKSKLUSIVE “Transformers 3”-interviews – Del 2.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 daneimp 12 år siden

Det er så simpelt, Michael Bay skulle aldrig ha haft opgaven..


Og opgaven skulle være gået til hvem ellers?
Gravatar

#12 Patriarch 12 år siden

Spielberg selv havde været et godt bud.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#13 Babo84 12 år siden

Patriarch (12) skrev:
Spielberg selv havde været et godt bud.


Han har ikke forstand på computergrafik som Bay :) Se Indy 4, og se så denne her :)
Gravatar

#14 Patriarch 12 år siden

Jeg synes fx. Spielbergs håndtering af computereffekter i Minority Report og War of the Worlds var ganske smagfuldt og gennemført.

Hele looket i Indy 4 var fucked up. Selv ting der ikke var computergenereret så computergenereret ud. Jeg tror han ville magte det fint med en CGI-drevet film.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#15 Batsy 12 år siden

Babo

Really o,0
Synes nu Indy 4 havde gode effekter, dog synes jeg ikke aberne var særlig veludførte men myrene føj hvor var de ja ulækkert altså ikke effekterne men for mig formåede jeg mig at give en grimasse og få det lidt dårligt når de kravlede ned i munden på russeren føj :P, men synes nu Jurrasic Park er spielbergs bedste bedrift angående cgi og den er snart 20 år gammel imens nogle film idag har bare rædderlig cgi, og war of the worlds og Miniotry report skal bestemt ikke glemmes
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#16 IK 12 år siden

Indy 4 er ren og skær greenscreen-kunstig!
Gravatar

#17 MOVIE1000 12 år siden

Nu var det jo Lucas selskab der stod bag effekterne på Indy 4.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#18 Babo84 12 år siden

Indy 4 og Minority Report synes jeg har sine svagheder visuelt. De er langt bagud alle tre transformers film hvad det angår. War Of Worlds er til gengæld helt imponerende.
Gravatar

#19 MMB 12 år siden

Therien (10) skrev:
Det er så simpelt, Michael Bay skulle aldrig ha haft opgaven..


Jeg går skridtet videre. Hvorfor overhovedet lave Transformers film? Robotter som kommer fra det rummet til jorden, og som kan forvandle sig til biler og våben er da tæskedumt?
Gravatar

#20 PredatorX 12 år siden

Foeller (19) skrev:
Jeg går skridtet videre. Hvorfor overhovedet lave Transformers film? Robotter som kommer fra det rummet til jorden, og som kan forvandle sig til biler og våben er da tæskedumt?


Helt enig!

Organiske væsener lavet af bolte og møtrikker? En eller anden (James Cameron) havde sikkert kunne få det til at virke overbevisende, men ikke Michael Bay.
thecleansing.net : you call we kill

Skriv ny kommentar: