Der er gudskelov større intensitet og mindre nonsens i Michael Bays tredje robotfabel end i forgængerne, men desværre suppleres de overrumplende actionsekvenser af rædsom pruttehumor og en overflod af overflødige handlingsforløb. Diskens AV-præsentation er fuldkommen fantastisk, men intet ekstramateriale medfølger. Eftersom en ny udgivelse med masser af ekstramateriale er i støbeskeen, er der derfor ingen grund til at bruge dine lommepenge på denne indholdsløse Blu-ray, medmindre du er verdens mest utålmodige “Transformers”-fan.

Se også: Filmz TV: EKSKLUSIVE “Transformers 3”-interviews – Del 1.
Se også: Filmz TV: EKSKLUSIVE “Transformers 3”-interviews – Del 2.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 Business Monkey 12 år siden

Batsy (30) skrev:
Jeg kan godt give dig ret i at star wars ep III CGI nogle steder ser lidt fjollet ud, jeg kigger skam på CGI'en og når jeg ser noget som forstyrre min film oplevesen, som eks jeg undrede mig egentlig over hvorfor nu R2D2 og de 2 super battle droids var så stærke i farven, plejede de aldrig at være i ep II, men jeg synes dog King Kong Og Jurrassic park har fantastiske effekter :P


JP var ogsaa den film der fik mig til at paapege den forskel der er at spore i CGI, da selve animationen er fabelagtig, medens teksturerne er for uklare, men det er selvfoelgelig pga. det aarstal filmen er fra. KK har klare teksturer men lidt for heftig animation (2xT.Rex vs. KK). Sjovt at du paapeger teksturproblemer i Episode III. Men er nu enig. De klare farver er faktisk lidt imod de forrige SW films. Dog er det helt klart animationen der halter. Scener med helt ligegyldige karakterer i Episode II og III er til tider langt mere overanimerede end Jar Jars til sammenligning beskedne 'overdrevne' bevaegelser i Episode I. :D
Gravatar

#32 Ericmase 12 år siden

Michael Bay har dog bekræftet, at en forbedret udgivelse er på trapperne, som indeholder 3D-udgaven af filmen samt masser af ekstramateriale.


Here it is:
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#33 Business Monkey 12 år siden

Ericmase (32) skrev:
Here it is:

Nu med endnu fyldigere læber! xD

Skriv ny kommentar: