En udgivelse der på den tekniske side er helt i top men en jævn film, der primært holdes oppe af sit look og sine action scener.
En udgivelse der på den tekniske side er helt i top men en jævn film, der primært holdes oppe af sit look og sine action scener.
Skriv ny kommentar:
#1 Bardoboy 20 år siden
#2 Munchkim 20 år siden
Talk about ripoff.
Anyway, så er filmen nu meget fin som søndags underholdning.
#3 filmz-Aether 20 år siden
#4 filmz-VirtUs 20 år siden
ja deeeeeeeeeet :D
#5 Captain Vallo 20 år siden
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#6 evermind 20 år siden
"Fandt dog Beckinsales figur ret kedelig... altså hendes karakter, ikk'?"
Hehe, gris... :P
#7 Corgan 20 år siden
Jeg synes at det er en skam, at alle myterne om vampyrer ligesom bliver fejet lidt til siden. F.eks.:
1 - Vampyrerne drikker vin i filmen... jeg troede at alt andet end blod smagte ubehageligt for en vampyr.
2 - De føler slet ingen trang til at suge blod i filmen. Ok, chefen suger en enkelt gang på en anden vampyr, men det er mere af lyst.
3 - De kan se sig selv i spejlet.
4 - Der nævnes ikke noget om kors og pæl i hjertet.
5 - Det med kuglerne der indeholder dagslys (eller sådan noget) er da virkelig for plat. Her skal man bare have en undskyldning for at bruge skydevåben.
Ud over det så troede jeg, at varulve ligesom fik hukommelsestab hver gang de blev forvandlet. I andre varulve-film kan de nemlig ikke huske hvordan de er endt nøgen ude i skoven med et halv hjort i munden.
Som actionfilm er den ok... men det er total tyndt at bruge de gamle myter om vampyrer og varulve, når de bryder størstedelen af alle reglerne omkring disse myter.
#8 Sealer 20 år siden
#9 filmz-stefan pellegrini 20 år siden
Det er synd, for faktisk er det en udemærket film! god hvis man bare skal underholdes
#10 filmz-rasmusu 20 år siden