“Unstoppable” var en af sidste års absolut bedste – og desværre også mest oversete – thrillere. Tony Scott iscenesætter den ene nervepirrende actionsekvens efter den anden, og Chris Pine og Denzel Washington er så gode i hovedrollerne, at man bider neglene ned til roden i håbet om, at deres fiktive alter egoer klarer ærterne. Jovist, i perioder er “Unstoppable” konventionel og forudsigelig, men man keder sig ikke ét eneste sekund. Ligesom filmen fortjener denne Blu-ray en varm anbefaling. AV-præsentationen er formidabel, og ekstramaterialet vil garanteret tilfredsstille alle filmens tilhængere.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 akerman 13 år siden

Denne film er utænkeligt ringe. Kedelig, forudsigelig, formularisk, amerikansk. Don't waste your time. Og jeg plejer ellers godt at kunne lide Tony Scott film.
Gravatar

#22 Babo Rises 13 år siden

Rørende uenig med anmelderen. Det er en meget meget middelmådig film, med stereotype personligheder, klichefyldt handling, forudsigelig slutning og generelt en poleret og vammel omgang amerikansk heroisme. Man skulle næsten tro Scott atter havde tilsluttet sig Bruckheimer, men han klarer det vist meget fint uden. Gode billeder, dog.. og lyd.

5/10
Gravatar

#23 Bruce 13 år siden

#22

Ahhh gudskelov. Jeg var lige ved at blive usikker på min egen bedømmelse :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#24 Lord Beef Jerky 13 år siden

Jeg tror også, jeg er på en lille 3'er... den havde da få momenter.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#25 Babo Rises 13 år siden

Bruce (23) skrev:
Jeg var lige ved at blive usikker på min egen bedømmelse :)


Hvad er den da?
Gravatar

#26 Babo Rises 13 år siden

Lord Beef Jerky (24) skrev:
den havde da få momenter


Jep.. de er få, men Scott har set bedre dage, men det er indrømmet længe siden.
Gravatar

#27 Lord Beef Jerky 13 år siden

#26 Sådan har jeg det med begge Scotter =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#28 Babo Rises 13 år siden

Lord Beef Jerky (27) skrev:
#26 Sådan har jeg det med begge Scotter =)


Her er vi særdeles enige :)
Gravatar

#29 Bruce 13 år siden

Babo Rises (25) skrev:
Hvad er den da?


Som jeg skrev i #2, så er jeg forbløffende enig med Insider. Herligt effektiv eksekveret fortælling, som genererer spænding helt uden unødvendige tilsætningsstoffer, som så ofte set i nutidens spændingsfilm.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#30 steadi07 13 år siden

Er med The Insider og Bruce på den her. Fornuftig film som ved hvad den vil og bestemt ikke forsøger meget mere. Og det kan godt være, at Tony Scott ikke har den store kærlighed for lokomotiver, men han får det til at fremstå sådan i denne film.

4/6 - På en god dag, hvor det perfekte action-humør er fundet frem.. En lille 5/6.

Skriv ny kommentar: