“V for Vendetta” er en mærkelig størrelse. En ofte underholdende, ambitiøs og flot film, der uheldigvis besidder langt flere ideer end godt er. Billedsiden skuffer en anelse, mens lydsporet for det meste leverer varen. Det skal lige siges, at der findes en langt fyldigere 2-disc udgave af “V for Vendetta” på markedet, som indeholder den oprindelige tegneserie og ikke er meget dyrere end 1-disc udgaven. Hvis man er tilhænger af filmen, er det naturligvis 2-disc udgivelsen, som skal ejes. 1-disc udgaven, som ikke engang byder på en eneste trailer, bør udelukkende bruges til udlejning for nysgerrige sjæle.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 filmz-The Omen 17 år siden

Folk, slap af!!!

Som anmelderen selv siger, er der intet bonus materiale på discen. Tjek lige the facts, før I trasher andre. Måske er I uenige med anmeldelsen af filmen - fair nok, men lad være med at brokke jer over noget, I ikke ved noget om.
Don't waste my motherfucking time.
Gravatar

#22 m 17 år siden

ja jeg kan godt lide filmen og glæder mig meget til extramaterialet på min 2-disc udgave, har dog ikke set det endnu.
The 21st century is when everything changes. And you gotta be ready.
Gravatar

#23 filmz-saku 17 år siden

efter min mening den klart bedste film i aar fra usa.
Gravatar

#24 filmz-shenoy 17 år siden

Hvorfor får filmen (ligesom mange andre biograf derefter DVD anmeldelser) 3 stjerner her og 4 i biografudgaven?
Gravatar

#25 filmz-gofferoffer 17 år siden

Fordi hjemmesiden har flere anmeldere, der ikke deler den samme mening.
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
Gravatar

#26 chandler75 17 år siden

Fordi det er forskellige anmeldere der anmelder biograf- og dvd-film.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#27 Riqon 17 år siden

#15 og #17: Lige om ekstramaterialet:

Jeg har ikke købt den amerikanske udgave, for min bærbar kan kun afspille R2. Jeg købte 1-disc udgaven hos play.com, og jeg har en dokumentar på skiven, som hedder "Freedom! Forever!: Making V for Vendetta"

Kan det virkelig passe, danskerne bliver snydt for denne også? :-S
Det mærkelige er, at man kan sagtens vælge danske undertekster, så hvorfor sælger de en anden udgivelse i Danmark uden ekstramateriale?
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#28 The Insider 17 år siden

#27, du har altså købt den engelske 1-disc udgave. Faktum er desværre stadigvæk, at den danske udgave intet ekstramateriale besidder :-)
War. War never changes.
Gravatar

#29 Riqon 17 år siden

#28 Beklager, men gik ud fra, der ikke var forskel, når der på den engelske udgave kunne vælges dansk.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#30 filmz-Kadann 17 år siden

#27 -

Den koreanske udgave, som jeg har, er også uden ekstramateriale på første disk, alt ekstramaterialet ligger på disk to, så det er åbenbart lidt forskelligt hvordan man har valgt at fordele det.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org

Skriv ny kommentar: