“V for Vendetta” er en mærkelig størrelse. En ofte underholdende, ambitiøs og flot film, der uheldigvis besidder langt flere ideer end godt er. Billedsiden skuffer en anelse, mens lydsporet for det meste leverer varen. Det skal lige siges, at der findes en langt fyldigere 2-disc udgave af “V for Vendetta” på markedet, som indeholder den oprindelige tegneserie og ikke er meget dyrere end 1-disc udgaven. Hvis man er tilhænger af filmen, er det naturligvis 2-disc udgivelsen, som skal ejes. 1-disc udgaven, som ikke engang byder på en eneste trailer, bør udelukkende bruges til udlejning for nysgerrige sjæle.
#21 filmz-The Omen 18 år siden
Som anmelderen selv siger, er der intet bonus materiale på discen. Tjek lige the facts, før I trasher andre. Måske er I uenige med anmeldelsen af filmen - fair nok, men lad være med at brokke jer over noget, I ikke ved noget om.
#22 m 18 år siden
#23 filmz-saku 18 år siden
#24 filmz-shenoy 18 år siden
#25 filmz-gofferoffer 18 år siden
#26 chandler75 18 år siden
#27 Riqon 18 år siden
Jeg har ikke købt den amerikanske udgave, for min bærbar kan kun afspille R2. Jeg købte 1-disc udgaven hos play.com, og jeg har en dokumentar på skiven, som hedder "Freedom! Forever!: Making V for Vendetta"
Kan det virkelig passe, danskerne bliver snydt for denne også? :-S
Det mærkelige er, at man kan sagtens vælge danske undertekster, så hvorfor sælger de en anden udgivelse i Danmark uden ekstramateriale?
#28 The Insider 18 år siden
#29 Riqon 18 år siden
#30 filmz-Kadann 18 år siden
Den koreanske udgave, som jeg har, er også uden ekstramateriale på første disk, alt ekstramaterialet ligger på disk to, så det er åbenbart lidt forskelligt hvordan man har valgt at fordele det.