Mens de fleste filmselskaber har haft travlt med at genbruge den samme genreskabelon, har Pixar (med instruktøren Andrew Stanton i spidsen) overhalet alle indenom og lavet en af de mest opfindsomme og medrivende animationsfilm til dato. Det er umuligt at sætte en finger på AV-præsentationen, og ekstramaterialet bør holde både børn og voksne beskæftiget i timevis. Et must.

Læs mere om Pixar i Pixar – Den rene computermagi.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#51 Mark Malmstrøm 13 år siden

SNART vil filmen udgå på Blu-ray (disneys politik omkring deres film) - CARS er allerede udgået på blu-ray.

KØB Wall-E nu mens du kan,

I øvrigt den bedste film jeg nogensinde har set - var lidt træls over slutningen men måske jeg bare ikke har fulgt helt med. Fordi slutningen var ved at gøre filmen mere genial end den er

da hun udskiftede chippen og han var en hel fremmede - det blev lid træls da han huskede MEN som jeg sagde har jeg måske ikke fulgt med.

[Spoiler-advarsel indsat af admin]
Gravatar

#52 BN 13 år siden

Mark Malmstrøm (51) skrev:
det blev lid træls da han huskede MEN som jeg sagde har jeg måske ikke fulgt med.

Hmm, var slutningen på filmen
ikke "dyster" nok? Skulle den da efter din mening være endt med, at Wall-E's personlighed var borte for evigt?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#53 Patriarch 13 år siden

Ja det ville have været hyggeligt.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#54 Mark Malmstrøm 13 år siden

ikke nødvendigvis men måden den blev genskabt på virkede lidt for ........ - nu er jeg ikke computernørd MEN jeg ville have fortrukket at EVE måske kunne kopiere hans personlighed fra den gamle chip til den nye.

Men han kan selvfølgelig have haft en en back-up i sig

MEN hvis hans ***** var væk for evigt så ville det stadig ikke have ændret filmen for mit vedkommende.
Gravatar

#55 The Insider 13 år siden

Hr. Malmstrøm, husk spoiler-advarsler når du taler om så store afsløringer :-)
War. War never changes.
Gravatar

#56 evermind 13 år siden

***** = penis. There, I said it!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#57 Mark Malmstrøm 13 år siden

hvis jeg så vidste hvordan man lavede dem ;)
Gravatar

#58 Neranders 13 år siden

Lige under det kommentarfelt, hvor du du skriver dine kommentarer, står der eksempler på, hvordan koden er til spoilere, og ellers markerer du teksten og trykker på anden knap til højre, lige over kommentarskrivningsfeltet.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#59 Mark Malmstrøm 13 år siden

ok

Skriv ny kommentar: