Filmen er opbygget efter den klassiske rutsjebanetur, som aldrig rigtig giver sine passagerer fred til at dvæle ved omgivelserne. Hvis man ikke har noget imod at lægge hjernen fra sig på hattehylden, er “Wanted” altså lige sagen. Med sine spektakulære billeder og forvrøvlede plot er filmen ikke synderligt svær at slå ud af hovedet bagefter. Faktisk vil denne anmelder næsten garantere, at det hele hurtigt er glemt igen. Men det er sjovt, så længe det varer.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 filmkorn.dk 15 år siden

Hvad sker der med Angelinas arm på det cover?! Fuck, hun er klam!
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#32 blahblah 15 år siden

Ringe film. Kunne ikke finde på at anbefale den til nogen. De 15 minutters god action der er at finde i den her film retfærdiggører på ingen måde alt det ævl og bævl vi skal igennem først.

Ja, der er lidt fed action. Men ellers er det bare jordens ringeste plot-devices nogensinde der afløser hinanden.
Gravatar

#33 natterjack 15 år siden

#32 Enig.
Gravatar

#34 denox 15 år siden

#27

hehe, der vandt jeg lige en digital plovmand
Gravatar

#35 Zabriskie 15 år siden

Jeg synes den er svedig.
Den er totalt overgearet, og hårdtpumpet. Samtidig ridder den for vildt på alle tænkelige hollywood-klichéer. Den er lommefilosofisk og komplet ulogisk. Men den er også klar over, at den er alle de ting hele vejen igennem, så man kan ikke andet end at nyde det.

Og hvor er det bare fucking sejt at kunne bøje kuglernes bane..!
Le temps détruit tout
Gravatar

#36 elwood 15 år siden

What the fuck have you done lately?


synes det så sejt når film bryder
The fourth Wall
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#37 filmz-DocDoom 15 år siden

#34: Fisk?
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#38 blahblah 15 år siden

Bullet bendingen var faktisk cool nok. Det er mere det at

de får deres missioner fra en kæmpe stor væv der sender dem mål gennem BINARY code! What the fuck?


Det virker som om den her film prøver at være den nye Matrix. Den rammer stort set præcist de samme beats.

Og det hele sker på seks uger?


#35

Jeg er uening med at den film er klar over hvad den er. Den er helt uden glimtet i øjet der er nødvendigt for at alt det ringe til at fungere. Det virker et par gange, som fx keyboardet og ATMen og goodbye på kuglen osv.
Men det er bare ikke nok for mig. Jeg synes slet ikke den fungerer, og den rammer klart en masse klicheer, men man ser dem komme. Der er stort set ingen overraskelser i den her film, og hver gang der er en kan jeg ikke lade være med at tænke på at hele filmen handler om stof.
Gravatar

#39 natterjack 15 år siden

#38 Glem endelig ikke
rotteinvasionen til sidst.
Gravatar

#40 blahblah 15 år siden

Jeg prøver alt hvad jeg kan at glemme det.

Sidste "action brag" hvor han
hele tiden griber nye pistoler var egentlig fed nok, selvom det igen bare var et forsøg på at lave en ny "lobby scene".

Skriv ny kommentar: