I denne anmelders øjne er “War of the Worlds” både årets mest undervurderede og misforståede film. En særdeles dystopisk og dybfølt beretning om en almindelig families forsøg på at overleve en umenneskelig krise. Mange syntes at lade filmens fejlagtigt kommercielle facade komme i vejen for fornøjelsen af filmen. Den bør bestemt have endnu en chance her på dvd. Ekstramaterialet er ikke helt så omfattende, som man kunne have ønsket sig, men selve filmen bliver præsenteret så godt som håbet. Lydsporet er måske endda dvd-mediets bedste til dato. Træk for øvrigt et enkelt point fra den endelige vurdering, hvis du i stedet går efter den magre 1-disc udgivelse uden ekstramateriale. Stærkt anbefalet.
#21 keitel 19 år siden
#22 The Insider 19 år siden
#23 Benway 19 år siden
#24 filmz-TC 19 år siden
Jeg kan ikke finde us af at lave det "røde" spoiler feldt med der kommer altså en spoiler herunder
Spoiler....
I scenen hvor man ser den første tri-pod, der render der en kegle rundt og filmer det hele med hans DV-camera, men hvorfor fanden virker det efter den EMP storm??? Jeg mener alt andet der bruger strøm eller batteri er dødt???
Men det ødelægger ikke filmen, den er stadig rigtig fed!!
#25 davenport 19 år siden
Hvordan du laver spoilerwarning kan ses nederst på siden. Bare kopier dem ind, og skriv der hvor der står spoiler tekst.
#26 keitel 19 år siden
Men ikke des jo mindre en fed film, men ekstra materiallet synes jeg nu ikke er så interesant endda. De skulle have smidt noget mere med Orson Welles radio udsendelse på, og historien bag det.
Er der egentlig ikke lavet en film omkring det?
#27 myggen 19 år siden
#28 filmz-Bruce 19 år siden
3/6
#29 filmz-Ufomekaniker 19 år siden
#30 filmz-Ufomekaniker 19 år siden