I denne anmelders øjne er “War of the Worlds” både årets mest undervurderede og misforståede film. En særdeles dystopisk og dybfølt beretning om en almindelig families forsøg på at overleve en umenneskelig krise. Mange syntes at lade filmens fejlagtigt kommercielle facade komme i vejen for fornøjelsen af filmen. Den bør bestemt have endnu en chance her på dvd. Ekstramaterialet er ikke helt så omfattende, som man kunne have ønsket sig, men selve filmen bliver præsenteret så godt som håbet. Lydsporet er måske endda dvd-mediets bedste til dato. Træk for øvrigt et enkelt point fra den endelige vurdering, hvis du i stedet går efter den magre 1-disc udgivelse uden ekstramateriale. Stærkt anbefalet.
#1 filmz-712 19 år siden
3½/6 pga. den første time som har en kanon stemning.
#2 sizanx 19 år siden
#3 metzger 19 år siden
#4 filmz-Kadann 19 år siden
#5 Yossarian 19 år siden
#6 filmz-playstation 19 år siden
#7 filmz-nicolai20 19 år siden
#8 davenport 19 år siden
LOL :D
Super god anmeldelse, og modsat de andre, vil jeg give dig fuldstændig ret på alle punkter. Sjældent har jeg følt mig så godt underholdt, samtidig med at man har en knugen i maven, fordi alt bare er så dystopisk.
Jeg var imponeret i biografen, og jeg er sikker på at det samme er tilfældet, når jeg (forhåbentlig i morgen) sidder i min egen stue, og lader forstærkeren "strække ben".
Jeg glæder mig usigeligt til lydoplevelsen, som i biografen, var det bedste jeg nogensinde har hørt.
Jeg giver naboen en 500 mand til at tage ud at spise for, og så vil jeg dræbe trommehinderne éen gang for alle!
Jeg jubler, og føler mig ikke længere alene, da jeg åbenbart ikke er det eneste menneske der synes at WotW er suveræn.
#9 mimic 19 år siden
#10 Riqon 19 år siden