Det bør være strafbart at lave så rædderlige film som “Winnie & Karina – The Movie”. Alligevel bilder jeg mig selv ind, at Regnar Grasten har fat i noget af det rigtige økonomisk set, da den formentlig nok skal lokke folk i biografen. Det er svært at forestille sig andet end dårlig omtale, og derfor vil mange sikkert tage ind og se giraffen. Om det er en beregnede lille genistreg fra Grastens side eller ej er såment også underordnet, da filmen i sig selv dumper resolut på alle planer.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#51 Tommy Kristensen 15 år siden

Lang vej til både DeGeneres og Sarah Silverman... Der er ikke mange menneske jeg ville træde over fingrene mens de hang ud over en klippekant - men her vil jeg klart gøre en undtagelse.
Gravatar

#52 filmz-RJ 15 år siden

Ja, det er desværre metoden man bruger i dag. Man smider penge i alt muligt, uanset hvor dårligt og lavt det så er, bare det gir penge.. Tsk tsk, fatter ikke DR vil have den plet hængende på sig. Det skulle være en seriøs tvkanal.
King Kong is not my grandpa
Gravatar

#53 Patriarch 15 år siden

Jeg vil lige understrege at jeg ikke bifalder at smide penge efter affaldsunderholdning - blot at det økonomisk set kan give mening.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#54 dolphinfriendly 15 år siden

Nu skal I jo passe på folkens! Vi smagsdommere skal jo ikke påtale det folkelige - tsk tsk hér kan man se elitekulturens grimme ansigt!

:)

Gravatar

#55 MOVIE1000 15 år siden

#38 det er sku noget vrøvl du lukker ud. jeg og hele min gamle klasse er på alder med dig og de hader alle sammen Winnie og karina og hvor ved jeg det fra, jo jeg var til fest igår og spurgte hvad de synes om de 2 hjerne lamme danskere, alle sagde det samme som jeg skriver lige nu. "de er talentløse og ikke sjove" det højeste jeg har set filmen få er 2 stjerner i jyskevestkysten ellers har jeg kun set 1 stjerne.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#56 Yoda 15 år siden

Nicki52 (36) skrev:
den er lavet KUN for det unge publikum

Unge eller gamle er hip som hap. En lort er stadig en lort!

Nicki52 (36) skrev:
Gir den 5 ud af 6.

Ja, så fortsår jeg sgu bedre, at du ikke bryder dig om stor filmkunst a la "Revolutionary Road" og "Ondskabens Hotel", når du så ukritisk kaster stjerner i grams. Himmelråbende stupidt!

Nicki52 (36) skrev:
De går jo i folkeskole, der lærer man jo andet end blækregning og læsning.

Måske man i folkeskolen også skulle lære om kvalitet - og ikke kun om fisse og pik?

Nicki52 (44) skrev:
Og man må da gerne, men hvis den ikke er under ens målgruppe kan man bare sige det ikke var, istedet for at svine den til som om man havde høje forventninger til filmen og var blevet skuffet.

Målgruppe? Så burde du nok bare have sagt til dig selv, at "Revolutionary Road" og "Ondskabens Hotel" ikke henvendte sig til din "målgruppe" - så var du ikke blevet skuffet!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#57 Nicki52 15 år siden

MOVIE1000 (55) skrev:
#38 det er sku noget vrøvl du lukker ud. jeg og hele min gamle klasse er på alder med dig og de hader alle sammen Winnie og karina og hvor ved jeg det fra, jo jeg var til fest igår og spurgte hvad de synes om de 2 hjerne lamme danskere, alle sagde det samme som jeg skriver lige nu. "de er talentløse og ikke sjove" det højeste jeg har set filmen få er 2 stjerner i jyskevestkysten ellers har jeg kun set 1 stjerne.

Du kan godt finde på at lyve om det. Ingen ved om du taler sandt.

Nicki52 (36) skrev:
Gir den 5 ud af 6.

Ja, så fortsår jeg sgu bedre, at du ikke bryder dig om stor filmkunst a la "Revolutionary Road" og "Ondskabens Hotel", når du så ukritisk kaster stjerner i grams. Himmelråbende stupidt!
[/quote]
Jeg gir den fem stjerner fordi den var sjov. Jeg har også spurgte mange om de kan lide Revolutionary Road, og de hader den. Og mange af dem er meget ældre end mig.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#58 MOVIE1000 15 år siden

#57 jeg begynder at forstå Dennis-klubben. hvorfor skulle jeg lyve om noget som de fleste danskere er enige om DET ER SANDHEDEN FORFANDEN
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#59 Kruse 15 år siden

Nicki52 (57) skrev:
Revolutionary Road, og de hader den. Og mange af dem er meget ældre end mig.

"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#60 Yoda 15 år siden

Nicki52 (57) skrev:
Jeg har også spurgte mange om de kan lide Revolutionary Road, og de hader den. Og mange af dem er meget ældre end mig.

For at bruge dine egne ord:

Nicki52 (57) skrev:
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."

Skriv ny kommentar: