Det bør være strafbart at lave så rædderlige film som “Winnie & Karina – The Movie”. Alligevel bilder jeg mig selv ind, at Regnar Grasten har fat i noget af det rigtige økonomisk set, da den formentlig nok skal lokke folk i biografen. Det er svært at forestille sig andet end dårlig omtale, og derfor vil mange sikkert tage ind og se giraffen. Om det er en beregnede lille genistreg fra Grastens side eller ej er såment også underordnet, da filmen i sig selv dumper resolut på alle planer.
Skriv ny kommentar:
#51 Tommy Kristensen 15 år siden
#52 filmz-RJ 15 år siden
#53 Patriarch 15 år siden
Jeg vil lige understrege at jeg ikke bifalder at smide penge efter affaldsunderholdning - blot at det økonomisk set kan give mening.
#54 dolphinfriendly 15 år siden
:)
#55 MOVIE1000 15 år siden
#56 Yoda 15 år siden
Unge eller gamle er hip som hap. En lort er stadig en lort!
Ja, så fortsår jeg sgu bedre, at du ikke bryder dig om stor filmkunst a la "Revolutionary Road" og "Ondskabens Hotel", når du så ukritisk kaster stjerner i grams. Himmelråbende stupidt!
Måske man i folkeskolen også skulle lære om kvalitet - og ikke kun om fisse og pik?
Målgruppe? Så burde du nok bare have sagt til dig selv, at "Revolutionary Road" og "Ondskabens Hotel" ikke henvendte sig til din "målgruppe" - så var du ikke blevet skuffet!
#57 Nicki52 15 år siden
Du kan godt finde på at lyve om det. Ingen ved om du taler sandt.
Ja, så fortsår jeg sgu bedre, at du ikke bryder dig om stor filmkunst a la "Revolutionary Road" og "Ondskabens Hotel", når du så ukritisk kaster stjerner i grams. Himmelråbende stupidt!
[/quote]
Jeg gir den fem stjerner fordi den var sjov. Jeg har også spurgte mange om de kan lide Revolutionary Road, og de hader den. Og mange af dem er meget ældre end mig.
#58 MOVIE1000 15 år siden
#59 Kruse 15 år siden
Du kan godt finde på at lyve om det. Ingen ved om du taler sandt.
#60 Yoda 15 år siden
For at bruge dine egne ord: