Det bør være strafbart at lave så rædderlige film som “Winnie & Karina – The Movie”. Alligevel bilder jeg mig selv ind, at Regnar Grasten har fat i noget af det rigtige økonomisk set, da den formentlig nok skal lokke folk i biografen. Det er svært at forestille sig andet end dårlig omtale, og derfor vil mange sikkert tage ind og se giraffen. Om det er en beregnede lille genistreg fra Grastens side eller ej er såment også underordnet, da filmen i sig selv dumper resolut på alle planer.
Skriv ny kommentar:
#71 wimmie 15 år siden
#72 Antlion 15 år siden
Jeg henviser ydmygt til din liste, "Favoritfilm". Jeg kommenterede udelukkende i denne tråd pga. din kommentar: "Jeg har lige været inde og se den, og det er klart at den er lavet KUN for det unge publikum. Du og Bony hører vist ikke til de unge. Det bare en satirefilm hvor man slår røven i sædet og slår hjernen ud på sig selv og ser på lærredet."
- hvilket er idioti, i mine ører!
Definér Nicki52...
#73 Nicki52 15 år siden
Det er en hjemmeside, istedet for Dennis Jürgensen, så kalder de den Dennisklubben. Der var mange der klagede over mig fordi de så mit brugernavn overalt. Så blev jeg smidt ud (banned). Absurd ikke. Så efter et stykke, så var jeg ikke banned mere og prøvede så igen. Jeg var så forsigtig også kom jeg til at blande mig noget jeg åbenbart ikke måtte (Et barn spurgter Sten Stetter (forfatter for Tellerup) og hvor gammel man skal være for at udgive noget på Tellerup. Han svarede så han tror man kan med alle aldrer. Så rettede jeg ham, man skulle være over seksten, som jeg fik at vide dengang,) og bum jeg var smidt ud. Et stykke tid efter kunne jeg komme på igen, men lavede en ny bruger. Da admin Nitan gennemskue mig, blev jeg smidt ud. Men inden han nåede at banned mig, svinede jeg ham godt og grundigt til, fordi han ikke kunne finde ud af sit job. Tellerup-siderne er kun et legeland hvor man også får en middagslur.
Ja, det sgu en svær opgave når I kun kender min personlighed. Ikke mit liv. F.eks. hvor mange mennesker har Nicki52 mistet?
Men det fra "hvor man slår røven i sædet og slår hjernen ud på sig selv" det er bare et slang for man slår hjernen fra.
EDIT: Forresten skal du forklare hvad dårlig smag er, ikke henvise mig til mine farvorit film.
#74 BN 15 år siden
"Gamle"? skriver du .... Synes du, Bony ser gammel ud på sit profilbillede? :-)
#75 dolphinfriendly 15 år siden
#76 BN 15 år siden
ssssh! ... Jeg skulle bare lige teste, men nu kom du så Nicki52 til undsætning. :-D
#77 filmz-RJ 15 år siden
Det er meget muligt at det økonomisk set giver mening, men for en seriøs kanal som DR, som vel gerne vil kendes ved seriøse programmer med kvalitet i, mener jeg måske så at de er gået på kompromis her.
#78 Patriarch 15 år siden
Altså havde du en økonomisk vinkel på det. Og der siger jeg bare, at det giver fin mening såfremt filmen tjener penge.
At det så er under DR standard, ja det er så en anden diskution.
#79 filmz-RJ 15 år siden
Jeg er helt med på hvad du mener, og ja, jeg havde også en økonomisk vinkel på det. Mener så at fordi de har/havde økonomiske problemer så går ud og skyder penge i noget så langt ude latterligt, har gået på kompromis med det de gerne vil kendes for, nemlig kvalitetstv, men jeg tror vi er enige :-)
#80 Michael Andersen 15 år siden