Det bør være strafbart at lave så rædderlige film som “Winnie & Karina – The Movie”. Alligevel bilder jeg mig selv ind, at Regnar Grasten har fat i noget af det rigtige økonomisk set, da den formentlig nok skal lokke folk i biografen. Det er svært at forestille sig andet end dårlig omtale, og derfor vil mange sikkert tage ind og se giraffen. Om det er en beregnede lille genistreg fra Grastens side eller ej er såment også underordnet, da filmen i sig selv dumper resolut på alle planer.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#71 wimmie 15 år siden

Hvordan kan man være FOR aktiv i en klub?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#72 Antlion 15 år siden

#69:

Jeg henviser ydmygt til din liste, "Favoritfilm". Jeg kommenterede udelukkende i denne tråd pga. din kommentar: "Jeg har lige været inde og se den, og det er klart at den er lavet KUN for det unge publikum. Du og Bony hører vist ikke til de unge. Det bare en satirefilm hvor man slår røven i sædet og slår hjernen ud på sig selv og ser på lærredet."
- hvilket er idioti, i mine ører!

Definér Nicki52...
Gravatar

#73 Nicki52 15 år siden

MOVIE1000 (70) skrev:
#69 ja det var hvad du fik at vide:)

wimmie (71) skrev:
Hvordan kan man være FOR aktiv i en klub?

Det er en hjemmeside, istedet for Dennis Jürgensen, så kalder de den Dennisklubben. Der var mange der klagede over mig fordi de så mit brugernavn overalt. Så blev jeg smidt ud (banned). Absurd ikke. Så efter et stykke, så var jeg ikke banned mere og prøvede så igen. Jeg var så forsigtig også kom jeg til at blande mig noget jeg åbenbart ikke måtte (Et barn spurgter Sten Stetter (forfatter for Tellerup) og hvor gammel man skal være for at udgive noget på Tellerup. Han svarede så han tror man kan med alle aldrer. Så rettede jeg ham, man skulle være over seksten, som jeg fik at vide dengang,) og bum jeg var smidt ud. Et stykke tid efter kunne jeg komme på igen, men lavede en ny bruger. Da admin Nitan gennemskue mig, blev jeg smidt ud. Men inden han nåede at banned mig, svinede jeg ham godt og grundigt til, fordi han ikke kunne finde ud af sit job. Tellerup-siderne er kun et legeland hvor man også får en middagslur.

Antlion (72) skrev:
#69:

Jeg henviser ydmygt til din liste, "Favoritfilm". Jeg kommenterede udelukkende i denne tråd pga. din kommentar: "Jeg har lige været inde og se den, og det er klart at den er lavet KUN for det unge publikum. Du og Bony hører vist ikke til de unge. Det bare en satirefilm hvor man slår røven i sædet og slår hjernen ud på sig selv og ser på lærredet."
- hvilket er idioti, i mine ører!

Definér Nicki52...

Ja, det sgu en svær opgave når I kun kender min personlighed. Ikke mit liv. F.eks. hvor mange mennesker har Nicki52 mistet?

Men det fra "hvor man slår røven i sædet og slår hjernen ud på sig selv" det er bare et slang for man slår hjernen fra.

EDIT: Forresten skal du forklare hvad dårlig smag er, ikke henvise mig til mine farvorit film.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#74 BN 15 år siden

Nicki52 (23) skrev:
Gamle, har du set Vicki Berlin? Hun er godt nok sjov.

"Gamle"? skriver du .... Synes du, Bony ser gammel ud på sit profilbillede? :-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#75 dolphinfriendly 15 år siden

#74 Hehe på billedet er Orson Wells i det mindste ikke en årsunge at se på, så vurderer Nicki52 Bony ud fra billedet, kan jeg godt forstå Nickis udsagn. :)

Gravatar

#76 BN 15 år siden

dolphinfriendly (75) skrev:
#74 Hehe på billedet er Orson Wells i det mindste ikke en årsunge at se på, så vurderer Nicki52 Bony ud fra billedet, kan jeg godt forstå Nickis udsagn. :)

ssssh! ... Jeg skulle bare lige teste, men nu kom du så Nicki52 til undsætning. :-D
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#77 filmz-RJ 15 år siden

Patriarch (53) skrev:

Jeg vil lige understrege at jeg ikke bifalder at smide penge efter affaldsunderholdning - blot at det økonomisk set kan give mening.

Det er meget muligt at det økonomisk set giver mening, men for en seriøs kanal som DR, som vel gerne vil kendes ved seriøse programmer med kvalitet i, mener jeg måske så at de er gået på kompromis her.
King Kong is not my grandpa
Gravatar

#78 Patriarch 15 år siden

Jeps... well... Det du skrev var:

RJ (49) skrev:
Når man ser på de økonomiske problemer DR har været (eller er??) i, så gir det da ikke en skid mening at smide penge i et så gigant hjernelamt projekt som denne film.

Det er ikke bare lav satire, det er gennemført uintelligent, grænsende til det retarderede. Og jeg ville føle mig flov og pinlig, hvis jeg havde været med til den gang bræk.

Altså havde du en økonomisk vinkel på det. Og der siger jeg bare, at det giver fin mening såfremt filmen tjener penge.

At det så er under DR standard, ja det er så en anden diskution.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#79 filmz-RJ 15 år siden

Jeg er helt med på hvad du mener, og ja, jeg havde også en økonomisk vinkel på det. Mener så at fordi de har/havde økonomiske problemer så går ud og skyder penge i noget så langt ude latterligt, har gået på kompromis med det de gerne vil kendes for, nemlig kvalitetstv, men jeg tror vi er enige :-)
King Kong is not my grandpa
Gravatar

#80 Michael Andersen 15 år siden

#79 Winnie og Karina - The Series har jo kørt på DR2 i årevis, så jeg forstår ikke hvor du vil hen. Det er "deres" opfindelse, og DR2 har mange af den slags komedieserier på programmet, så hvor går de på kompromis med det de gerne vil kendes for?
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: