Det bør være strafbart at lave så rædderlige film som “Winnie & Karina – The Movie”. Alligevel bilder jeg mig selv ind, at Regnar Grasten har fat i noget af det rigtige økonomisk set, da den formentlig nok skal lokke folk i biografen. Det er svært at forestille sig andet end dårlig omtale, og derfor vil mange sikkert tage ind og se giraffen. Om det er en beregnede lille genistreg fra Grastens side eller ej er såment også underordnet, da filmen i sig selv dumper resolut på alle planer.
Skriv ny kommentar:
#81 Nicki52 15 år siden
Syntes ikke drengene fra Angora var gode?
#82 wimmie 15 år siden
#83 MOVIE1000 15 år siden
#84 Nicki52 15 år siden
Der skulle stå: "Syntes du ikke Drengene fra Angora er gode?" og det var til Michael, men I andre er velkomne til at svare.
#85 Riqon 15 år siden
De virker i hvert fald væsentlig mere fantasifulde end Winnia og Karina, bedre til at finde på sjove situationer, karakterer og dialoger. At de samtidig er musikalske er også et kæmpe plus. Og da Team Easy On stod frem og indrømmede, de også havde brugt doping - jo, det var sjovt!
#86 MOVIE1000 15 år siden
#85 og det er det stadig.
jeg leder sådan efter et specelt afsnit af drengene fra angora det blev sendt påsken år (kan ikke huske var vidst lige efter de sluttede Drengene fra angora sæson 2) men den handlede om Team easy on holdet og Kåre, Baune og Henning der skal lave et teater stykke af HC andersens Svinedrengen. Nogen der ved hvor man kan få den henne eller se.
#87 wimmie 15 år siden
Det ville være mig og Tiany der sidder og diskuterer vores yndlingsfilm i 1½ time ;)
#88 Nicki52 15 år siden
#89 filmz-RJ 15 år siden
Kompromis eller ej... en ting er jo hvad der kører en lille halvtime om ugen på en søsterkanal DR2, men noget andet er da ligefrem en biofilm som DR gladeligt har skudt penge i. DR, som jo selv kalder sig for en seriøs tvkanal..det er da umiddelbart lidt at gå på kompromis, men det er nu engang sådan det er.
I øvrigt mener jeg at TV2 har gjort det samme med Zulu. Kæft der er mange håbløse programmer der med fuldstændig ligegyldig "comedy", med folk der selv tror de er noget så sjove, bare fordi de står og skaber sig på en scene. Folk griner for det ville godt nok se dumt ud, hvis ikke de gjorde.
Jeg er absolut ikke humorforladt, men der er for mig grænser for hvornår noget er sjovt og hvornår noget er decideret dumt og jeg har bare svært ved at se det sjove i zulus "comedy" og de to tøser tråden handler om.
Men vi er gudskelov ikke ens og har, så vidt jeg ved, ret til hver vores holdning.
#90 filmz-RJ 15 år siden
Drengene Fra Angora, se det er humor jeg kan forstå... det er comedy med indhold.