Det bør være strafbart at lave så rædderlige film som “Winnie & Karina – The Movie”. Alligevel bilder jeg mig selv ind, at Regnar Grasten har fat i noget af det rigtige økonomisk set, da den formentlig nok skal lokke folk i biografen. Det er svært at forestille sig andet end dårlig omtale, og derfor vil mange sikkert tage ind og se giraffen. Om det er en beregnede lille genistreg fra Grastens side eller ej er såment også underordnet, da filmen i sig selv dumper resolut på alle planer.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#81 Nicki52 15 år siden

Michael Andersen (80) skrev:
#79 Winnie og Karina - The Series har jo kørt på DR2 i årevis, så jeg forstår ikke hvor du vil hen. Det er "deres" opfindelse, og DR2 har mange af den slags komedieserier på programmet, så hvor går de på kompromis med det de gerne vil kendes for?

Syntes ikke drengene fra Angora var gode?
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#82 wimmie 15 år siden

#81 Er det et spørgsmål...?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#83 MOVIE1000 15 år siden

#81 SE DET ER HUMOR.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#84 Nicki52 15 år siden

MOVIE1000 (83) skrev:
#81 SE DET ER HUMOR.

Der skulle stå: "Syntes du ikke Drengene fra Angora er gode?" og det var til Michael, men I andre er velkomne til at svare.
Gravatar

#85 Riqon 15 år siden

Nicki52 (84) skrev:
Der skulle stå: "Syntes du ikke Drengene fra Angora er gode?" og det var til Michael, men I andre er velkomne til at svare.

De virker i hvert fald væsentlig mere fantasifulde end Winnia og Karina, bedre til at finde på sjove situationer, karakterer og dialoger. At de samtidig er musikalske er også et kæmpe plus. Og da Team Easy On stod frem og indrømmede, de også havde brugt doping - jo, det var sjovt!
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#86 MOVIE1000 15 år siden

#84 så du siger at du skrev forkert. nå men så har du jo humor i dig.
#85 og det er det stadig.
jeg leder sådan efter et specelt afsnit af drengene fra angora det blev sendt påsken år (kan ikke huske var vidst lige efter de sluttede Drengene fra angora sæson 2) men den handlede om Team easy on holdet og Kåre, Baune og Henning der skal lave et teater stykke af HC andersens Svinedrengen. Nogen der ved hvor man kan få den henne eller se.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#87 wimmie 15 år siden

Jeg tror selv at "Winnie og Katina - the movie" ville være langt bedre.
Det ville være mig og Tiany der sidder og diskuterer vores yndlingsfilm i 1½ time ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#88 Nicki52 15 år siden

Jeg ved ikke hvorfor, men absolutte yndlingssang fra DFA er nok den [url= Eller det er den faktisk ikke, jeg elsker også mange af de andre.
Gravatar

#89 filmz-RJ 15 år siden

Michael Andersen (80) skrev:
#79 Winnie og Karina - The Series har jo kørt på DR2 i årevis, så jeg forstår ikke hvor du vil hen. Det er "deres" opfindelse, og DR2 har mange af den slags komedieserier på programmet, så hvor går de på kompromis med det de gerne vil kendes for?

Kompromis eller ej... en ting er jo hvad der kører en lille halvtime om ugen på en søsterkanal DR2, men noget andet er da ligefrem en biofilm som DR gladeligt har skudt penge i. DR, som jo selv kalder sig for en seriøs tvkanal..det er da umiddelbart lidt at gå på kompromis, men det er nu engang sådan det er.

I øvrigt mener jeg at TV2 har gjort det samme med Zulu. Kæft der er mange håbløse programmer der med fuldstændig ligegyldig "comedy", med folk der selv tror de er noget så sjove, bare fordi de står og skaber sig på en scene. Folk griner for det ville godt nok se dumt ud, hvis ikke de gjorde.

Jeg er absolut ikke humorforladt, men der er for mig grænser for hvornår noget er sjovt og hvornår noget er decideret dumt og jeg har bare svært ved at se det sjove i zulus "comedy" og de to tøser tråden handler om.

Men vi er gudskelov ikke ens og har, så vidt jeg ved, ret til hver vores holdning.
King Kong is not my grandpa
Gravatar

#90 filmz-RJ 15 år siden

Nicki52 (88) skrev:
Jeg ved ikke hvorfor, men absolutte yndlingssang fra DFA er nok den [url= Eller det er den faktisk ikke, jeg elsker også mange af de andre.

Drengene Fra Angora, se det er humor jeg kan forstå... det er comedy med indhold.
King Kong is not my grandpa

Skriv ny kommentar: