“The Wire” er ikke bare endnu en politiserie – det er en af de mest velskrevne, velspillede og tankevækkende tv-føljetoner til dato. Og selvom hverken dvd-udgivelsens AV-præsentation eller ekstramateriale ligefrem er lamslående, er denne udgivelse et must for alle dem, der sætter pris på intelligent og engagerende tv-drama i særklasse.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#41 MouseMickey 15 år siden

Er der nogen som kan anbefale The Shield. Jeg kan se at The Insider nævner den i sin anmeldelsen og hele serien udkommer i en samlet boks til Juni.

Amazon
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#42 ks 15 år siden

The Shield er bestemt en oplevelse! Den og The Wire er i særklasse det bedste, jeg har set indenfor den genre. To serier med nogenlunde samme tematik, men som præsenterer den på to vidt forskellige - begge interessante måder.
Gravatar

#43 elwood 15 år siden

The Shield er også godt, men efter og ha set The Wire dammm.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#44 inflector 15 år siden

#41 Vil også godt slå et slag for The Shield som er også er utrolig god underholdning og med en solid Michael Chiklis i hovedrollen som Vic Mackey, en person man skiftevis hepper på og afskyr.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#45 MouseMickey 15 år siden

Jamen så må jeg heller forudbestille The Shield.
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#46 elwood 15 år siden

Vic Mackey + telefonbog + Interegation room = something bad for the interegated

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#47 Spanner 15 år siden

Sgt. Jay Landsman skrev:
And why, may I ask, is young Preston not being hurled with great abandon around one of our interrogation rooms?
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#48 Michael Andersen 15 år siden

Er Michael Chiklis en slags virkelighedens Dr. Jekyll og Mr. Hyde?

Jeg nægter at tro på, at det er den samme mand, der spiller hovedrollen i henholdvis "The Shield" og "The Commish" 8-)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#49 inflector 15 år siden

#48 ja det er sq lidt sjovt at tænke på, kan godt huske at den blev sendet på dansk tv som krimisæren eller noget i den dur.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#50 elwood 15 år siden

[url= Barksdale aka. Wood Harris[/url]

Fik lige lyst til og finde ud af lidt hvad de forskellige har optrådt i af alternative ting 8-)

Stringer Bell alrigth that's it brother or not, you're going down N-word!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: