“The Wire” er ikke bare endnu en politiserie – det er en af de mest velskrevne, velspillede og tankevækkende tv-føljetoner til dato. Og selvom hverken dvd-udgivelsens AV-præsentation eller ekstramateriale ligefrem er lamslående, er denne udgivelse et must for alle dem, der sætter pris på intelligent og engagerende tv-drama i særklasse.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 elwood 15 år siden

hehe Dejavu scene med Lt. Daniels i sæson 3 stakkels mand 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#32 elwood 15 år siden

Så blev jeg færdig med sæson 3, damm serien holder stadigvæk mig fast, genial manus eller hva man nu siger the writing is excelent.

I sæson 3 går der lidt mere politik i den, og vi får et lidt større perspektiv på byen, ender nok med og skrive et mere sammefattene review af hele boxen når jeg er færdig, har dog lige et enkelt spørgsmålang. sæson 3.

Rawls
er han bøsse eller, fordi der er en scene hvor Brother Mousune's assistent, er på en bøsse bar for at spørge efter Omar, og der er jeg ret sikker på jeg så ham sidde.

Og det ville jo være en herlig kontrast til hans meget pissed of attitude og sarkasme han normalt viser over for sine "undersåtter"


J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#33 MouseMickey 15 år siden

#32
Ja sådan ser jeg det ihvertfaldt og sådan er det hvis også, der er en lille bemærkning til det på ekstra materialet. Men det er ikke noget de gøre mere ud af i serien. Men jeg grinede selv højlydt over den scene :)
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#34 filmz-yoshimura 15 år siden

#32 Kan godt huske den scene :-) God detalje, som der vist aldrig bliver fulgt op på senere i serien.

Enig med Bredvig her ...
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#35 elwood 15 år siden

Jeg synes bare det var genialt fundet på hvis det passede, og ja det gjorde det så.

Naaa ved heller ikke lige hvo'en de sku føre det videre
måske han ville hook up with Omar 8-) nej jeg tror også blot det var en lille munter ting, det ku risikere og gå hen og blive fjollet, hvis det sku vikles ind i det, men ja sjov detalje


Og hey hvis i sover på jobbet kommer jeg og klipper jeres slips 8-) hmm gad vide om det er noget der er taget fra David Simon og Ed Bruns egne oplevelser, har slet ikke kastet mig over xtra matrialet endnu, skal først lige nyde serien færdig, ja eller afsindig lang film, som jeg mere tænker det som, netop fordi alle personerne og deres skæbner ikke nulstilles så at sige.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#36 Spanner 15 år siden

#32

Jeg ser helt klart, at Rawls er bøsse i den scene, men det er som nævnt ovenfor ikke noget, der dvæles ved i serien senere hen.

Der er kun lige en enkelt lille ting:

Over pissoiret i Homicideafdelingen ser Landsman, at der er nogen, der har skrevet "Rawls sucks cock" på væggen. Det får han sig en god lille griner over.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#37 elwood 15 år siden

Haha, det må jeg lige holde øje med.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#38 Spanner 15 år siden

Det er så vidt jeg husker et godt stykke inde i sæson 4
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#39 filmz-yoshimura 15 år siden

Jeg sidder og smiler for mig selv, hver gang jeg læser i denne tråd - den serie er simpelthen SÅ fed (næsten surt, at man har set den og ikke har den til gode længere ...)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#40 elwood 15 år siden

hehe ja jeg nyder også hvert øjeblik i fulde drag 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: