“The Wire” er ikke bare endnu en politiserie – det er en af de mest velskrevne, velspillede og tankevækkende tv-føljetoner til dato. Og selvom hverken dvd-udgivelsens AV-præsentation eller ekstramateriale ligefrem er lamslående, er denne udgivelse et must for alle dem, der sætter pris på intelligent og engagerende tv-drama i særklasse.
#31 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#32 elwood 15 år siden
I sæson 3 går der lidt mere politik i den, og vi får et lidt større perspektiv på byen, ender nok med og skrive et mere sammefattene review af hele boxen når jeg er færdig, har dog lige et enkelt spørgsmålang. sæson 3.
Rawls
Og det ville jo være en herlig kontrast til hans meget pissed of attitude og sarkasme han normalt viser over for sine "undersåtter"
#33 MouseMickey 15 år siden
#34 filmz-yoshimura 15 år siden
Enig med Bredvig her ...
#35 elwood 15 år siden
Naaa ved heller ikke lige hvo'en de sku føre det videre
Og hey hvis i sover på jobbet kommer jeg og klipper jeres slips 8-) hmm gad vide om det er noget der er taget fra David Simon og Ed Bruns egne oplevelser, har slet ikke kastet mig over xtra matrialet endnu, skal først lige nyde serien færdig, ja eller afsindig lang film, som jeg mere tænker det som, netop fordi alle personerne og deres skæbner ikke nulstilles så at sige.
#36 Spanner 15 år siden
Der er kun lige en enkelt lille ting:
Over pissoiret i Homicideafdelingen ser Landsman, at der er nogen, der har skrevet "Rawls sucks cock" på væggen. Det får han sig en god lille griner over.
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#37 elwood 15 år siden
#38 Spanner 15 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#39 filmz-yoshimura 15 år siden
#40 elwood 15 år siden