“The Wire” er ikke bare endnu en politiserie – det er en af de mest velskrevne, velspillede og tankevækkende tv-føljetoner til dato. Og selvom hverken dvd-udgivelsens AV-præsentation eller ekstramateriale ligefrem er lamslående, er denne udgivelse et must for alle dem, der sætter pris på intelligent og engagerende tv-drama i særklasse.
Skriv ny kommentar:
#51 Kram 15 år siden
http://rodonline.typepad.com/rodonline/2008/01/bar...
Min personlige favorit karakter er dog Bubbles.
Selve serien får fuld stjerner for evigt, men er dog enig i at ekstramaterialet på DVD'en trækker en stjerne ned :( Man savner virkelig noget guf her, og det er underligt de ikke har tænkt på det.
If winning isn't everything, why do they keep score?
#52 elwood 15 år siden
Fangede jeg lige J.D. Williams aka. Bodie i og kigge ind i kameraret!?
Det lignede det ret meget
omkring 36-37 min inde i afsnittet Misgivings
Det kan godt være det ik er, men det ligner ret meget
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#53 Spanner 15 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#54 elwood 15 år siden
Btw
Har ikke fundet ud af hvad dælen det er de der to af Marlos kompaner går og drysser ud på ligene hele tiden, ved ik om det fordi jeg ik har opfattet det endnu, eller om det blir forklaret sener.
Nåja og Bubbles haha genial finte han lige laver, så kan man satme lærer ikke og stikke af fra sine løfter 8-)
Og Burrel
#55 elwood 15 år siden
We won't go untill we get some
Det satme go humor 8-)
#56 elwood 15 år siden
Budget nedskæringerne ses rundt omkring i politi afdelingerne, og det påvirker alles hverdag, Pressen sidder grådigt og kæmper desperart om at få en god headline til deres avis, men der skal satme skrabes bunden, for at finde noget der kan bruges.
Carcetti kæmper hårdt med hans Job, og den nye dag som han havde lovet alt og alle, ser ud til og ryge længere og længere væk.
#57 filmz-gofferoffer 15 år siden
#58 ks 15 år siden
#59 ks 15 år siden
Suk.
#60 Spanner 15 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem