Omsider kan danskere erhverve sig en af tv-historiens allerstørste triumfer på dvd: “The X-Files”. Det er en fornøjelse at gense FBI-agenterne Mulder og Scullys allerførste eskapader, og det er overraskende, hvor godt seriens spæde begyndelse holder den dag i dag. Seriens alder taget i betragtning er AV-præsentationen imponerende. Ekstramaterialet er fint, men der er for lidt af det. Men 24 generelt strålende episoder for samme pris som et par film er lig med en essentiel udgivelse for fans af serien og tilhængere af god tv-underholdning i almindelighed. Seriens andre sæsoner er heldigvis lige på trapperne.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 The Insider 17 år siden

#10, tror faktisk det er sket ét par gange. "Bad Blood" (måske seriens sjoveste afsnit) fra 5. sæson springs to mind, hvor en vampyr vågner op under en opduktion.
War. War never changes.
Gravatar

#12 Steve 17 år siden

Ja det er kanon at de også bliver udgiver her hjemme, kanon anmeldelse.
Gravatar

#13 The Insider 17 år siden

Tusind tak :-)
War. War never changes.
Gravatar

#14 filmz-michael_l 17 år siden

#10 og 11: I en serie som X-files må det i løbet af 9 sæsoner være sket mindst et par gange :-)
Gravatar

#15 Lawman. 17 år siden

Fed anmeldelse, ser frem til flere! Købte for nylig de 3 første sæsoner i eng. udgave, endda kun til 150 kr. pr. stk, så ser ingen grund til at investere i de danske, i hvert fald ikke før de kommer ned i et fornuftigt prisleje. På de engelske udgivelser, er titlerne så ikke skrevet på dvd'erne i modsætning til på de danske? Har dem ikke lige hjemme, men mener at kunne huske det er sådan:)
Gravatar

#16 The Insider 17 år siden

#15, jeps, det bliver de. Også på de amerikanske. Jeg forestiller mig, at de kom til at fjerne episode-titlerne samtidigt med, at de fjernede de britiske censur-ratings.
War. War never changes.
Gravatar

#17 Lawman. 17 år siden

Ok, mente det nok:) Men lækkert nok de kommer på dansk dvd, det har jeg sgu ventet i mange år på, så mange jeg endte med at købe de engelske. Kunne være jeg skulle købe de resterende på dansk når de engang falder i pris!
Gravatar

#18 filmz-mcclane 17 år siden

x-files er en rigtig god tv-serie helt kanont...
Gravatar

#19 filmz-toke_hn 17 år siden

jeg har de sidste par maaneder overvejet kraftig at koebe hele serien fra amazon. Og saa dukker denne anmeldelse op. Har vaeret ude at rejse i 4 maaneder, saa jeg traenger til at ligge i sofaen og se tv den naeste maaneds tid.

Kanon anmeldelse. Den gjorde at jeg nu har bestilt serien saa den ligger klar til at jeg kommer hjem om en uge.. WOOHOO..
Gravatar

#20 filmz-protoZ 17 år siden

nogen der ved om Collector edition kommer i Reg 2 så?

Skriv ny kommentar: