Omsider kan danskere erhverve sig en af tv-historiens allerstørste triumfer på dvd: “The X-Files”. Det er en fornøjelse at gense FBI-agenterne Mulder og Scullys allerførste eskapader, og det er overraskende, hvor godt seriens spæde begyndelse holder den dag i dag. Seriens alder taget i betragtning er AV-præsentationen imponerende. Ekstramaterialet er fint, men der er for lidt af det. Men 24 generelt strålende episoder for samme pris som et par film er lig med en essentiel udgivelse for fans af serien og tilhængere af god tv-underholdning i almindelighed. Seriens andre sæsoner er heldigvis lige på trapperne.
#1 thomasegebaek 17 år siden
#2 The Insider 17 år siden
#3 filmz-sanjo 17 år siden
#4 The Insider 17 år siden
#5 Bates 17 år siden
Har selv lige fået set et par afsnit i aften. (er kommet til 5 sæson).
#6 mimic 17 år siden
Og forresten rigtig najs at se et review af den serie, havde jeg satme aldrig regnet med når man tænker på hvor gammel den er, men det var min yndlingserie dengang og den er stadig ik slået i kvalitet endnu og historiefortælning.
#7 The Insider 17 år siden
Og jeg er dæleme også glad for, at de er begyndt at blive udgivet herhjemme, så jeg har en god undskyldning for at skrive om serien :-) Forhåbentlig får vi snart mulighed for at kigge på resten af sæsonerne.
#8 fatcat 17 år siden
#9 filmz-Sauron 17 år siden
OK, hvordan får I de citater i boksen under jeres indlæg???
Hjælp :-)
"What's in Mexico?" "Mexicans."
#10 lagoni 17 år siden
Mht X-Files, er der så nogen der kan bekræfte at der på et tidspunkt er et 'lig' der vågner op på obduktionsbordet? I behøves ikke skrive episode (så er der ingen spoilere :) ), jeg ved bare ikke om det er noget jeg har bildt mig ind. Mener det var X-Files jeg så det i og har lige siden været lidt nervøs hver gang jeg så fx CSI, frygter altid der er en der vil vågne op...