Omsider kan danskere erhverve sig en af tv-historiens allerstørste triumfer på dvd: “The X-Files”. Det er en fornøjelse at gense FBI-agenterne Mulder og Scullys allerførste eskapader, og det er overraskende, hvor godt seriens spæde begyndelse holder den dag i dag. Seriens alder taget i betragtning er AV-præsentationen imponerende. Ekstramaterialet er fint, men der er for lidt af det. Men 24 generelt strålende episoder for samme pris som et par film er lig med en essentiel udgivelse for fans af serien og tilhængere af god tv-underholdning i almindelighed. Seriens andre sæsoner er heldigvis lige på trapperne.
#21 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
Har du planer om at skrive om de andre sæsoner ???
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#22 chandler75 17 år siden
#23 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
Sidder og tænker om man skal slå til nu hvor bl.a. Choices har de fleste af sæsonerne til godt £ 13 :)
#24 The Insider 17 år siden
#25 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
#26 filmz-stian 17 år siden
På forhånd tak!
#27 The Insider 17 år siden
Tak for tilliden :-) Varulve er dog uheldigvis ikke noget, som jeg mindes, at X-Files har brugt megen tid på. Der er et par glimrende afsnit med vampyrer ("Bad Blood" fra 5. sæson er et af seriens bedste og i hvert fald sjoveste), men det er naturligvis ikke det samme... 5. sæsons "Detour" handler om besynderlige kreaturer, som opholder sig i skoven og synes at foretrække at komme ud om natten. "Arcadia" fra 6. sæson kunne måske også være interessant, da det omhandler et nabolag, hvor et sært monster går på rov. Og i det underholdende "Patience" er der en gigantisk, flyvende og behåret flagermus :-) Men derudover kan jeg desværre ikke komme i tanke om noget :-/
#28 filmz-stian 17 år siden
Det lyder godt. Ville også lige høre da "Shapes" afsnittet var det eneste afsnit jeg kunne huske fra serien, da det har hjemsøgt mig lige siden den aften i 94(eller hvornår det nu blev vist);).
Men tak for svaret. Må hellere anskaffe mig resten!
#29 The Insider 17 år siden
#30 Bohemian 17 år siden
Men i hvilken sæson finder jeg et afsnit hvor de render rundt i en skov, hvor der er nogle humanoid lignede væsener med røde øjne der er i et med naturen. så det som lille og det afsnit har hjemsøgt mig i laaang tid som lille : )