Som fan af X-Men-serien blev min indre mutant godt, men overlæsset underholdt af Bryan Singers genkomst til universet. Andre uden for Wolverines kirke bør tage deres X-Men-mødom et andet sted. Krydsreferencerne er mange og fanfede, men også hardcore og ekskluderende som få. På den måde er filmen mere Magneto end Professor X.

Se også: Filmz TV møder Hugh “Wolverine” Jackman og James “Professor X” McAvoy!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#51 Riqon 9 år siden

tricopulus (50) skrev:
Hvad skete der med
den rigtige william stryker tilsidst??? Hvor er han??? Dræbte en hvis person ham og skjulte hun liget et sted???
den karakter som samlede Logan op ???


Jeg tror ikke det spørgsmål bliver besvaret i filmen. Det er ikke atypisk for en Marvelfilm at efterlade et par uopklarede spørgsmål i slutningen, og dette var nok et af dem.

Men det må antages, at
Stryker er der et sted, og at han netop får fingre i Logan, så han kan eksperimentere på ham og fylde ham med metal. Umiddelbart forstår jeg det sådan, at Mystique egentlig sørger for, at Logan havner i hans varetægt ved at sige, hun vil have ham (klædt ud som Stryker).


tricopulus (50) skrev:
Blev der ikke indikeret at quicksilver er magneto´s søn??
Og det samme med quicksilver´s søster???


Jeg sov lidt i timen, så jeg fik ikke rigtig den detalje med mig, men har læst på nettet efterfølgende, og det virker til du har ret, ja.
Quicksilver siger, at hans mor engang kendte én, som kunne gøre som Magneto. Quicksilver skal efter sigende få en større rolle i den næste, så det kan jo være, vi kommer til at mærke lidt mere til det der.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#52 tricopulus 9 år siden

Ja, jeg har en meget god sans for film-detaljer :-)

Glæder mig meget til købe filmen på dvd!!
Ad lucem – mod lyset
"TO BOLDLY GO WHERE NO MAN HAS GONE BEFORE..."
Gravatar

#53 Ericmase 9 år siden

Fantastisk film, men har et lille spørgsmålstegn...

Er det bare mig eller er det at i [url=

Synes bare ikke det skete i filmen?
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#54 Mikkel Abel 9 år siden

Sådan er det vel med de fleste blockbusters nu om dage.. Trailer og teasers fyldt med klip der ikke er i final cut.
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#55 Ericmase 9 år siden

Mikkel Abel (54) skrev:
Sådan er det vel med de fleste blockbusters nu om dage.. Trailer og teasers fyldt med klip der ikke er i final cut.


Sandt, men
hvad skulle Magneto og Iceman bruge Cerebro til i fremtiden? Det ligende ikke at Professor X er der og det ligner også at Cerebro ser virkelig forladt ud (blot min mening).
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#56 Mikkel Abel 9 år siden

55# Godt spørgsmål. :) Kan være vi får lov at se på blu-ray.
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#57 Ericmase 9 år siden

Mikkel Abel (56) skrev:
55# Godt spørgsmål. :) Kan være vi får lov at se på blu-ray.


I hope so :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#58 Hive 9 år siden

#55

Jeg tror at det hænger sammen med et slettet biplot i filmen hvori
Kitty bliver så svækket at hun ikke kan blive ved med at holde Woverine i fortiden, hvorefter de bliver nødt til at opspore (hvilket kan være hvor Cerebro kommer ind i billedet) Rogue og hente hende ud af en fangelejr, så hun kunne overtage Kittys kræfter og funktion.
Gravatar

#59 Ericmase 9 år siden

Hive (58) skrev:
#55

Jeg tror at det hænger sammen med et slettet biplot i filmen hvori
Kitty bliver så svækket at hun ikke kan blive ved med at holde Woverine i fortiden, hvorefter de bliver nødt til at opspore (hvilket kan være hvor Cerebro kommer ind i billedet) Rogue og hente hende ud af en fangelejr, så hun kunne overtage Kittys kræfter og funktion.


God teori! :) Nu må vi se med udgivelsen.
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#60 Riqon 9 år siden

#58 -

Wow. Jeg tror, det var klogt af dem at skære det ud.
The only way to beat a troll is to not play their game.

Skriv ny kommentar: