Som fan af X-Men-serien blev min indre mutant godt, men overlæsset underholdt af Bryan Singers genkomst til universet. Andre uden for Wolverines kirke bør tage deres X-Men-mødom et andet sted. Krydsreferencerne er mange og fanfede, men også hardcore og ekskluderende som få. På den måde er filmen mere Magneto end Professor X.

Se også: Filmz TV møder Hugh “Wolverine” Jackman og James “Professor X” McAvoy!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#41 Twister 9 år siden

Arh pokkers. Glemte at spoiler-markere min kommentar om sidste scene og kan vist ikke få lov til at rette mit indlæg nu.

Beklager på forhånd hvis nogen ender med at få afsløret noget...
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#42 Mikkel Abel 9 år siden

#41 Haha, må ærligt sige mit hjerte lige stoppede da jeg begyndte på sætningen og hoppede derfor hurtigt videre. :D
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#43 MMB 9 år siden

Twister (41) skrev:
Arh pokkers. Glemte at spoiler-markere min kommentar om sidste scene og kan vist ikke få lov til at rette mit indlæg nu.

Beklager på forhånd hvis nogen ender med at få afsløret noget...


Så er der indsat en spoiler-markering. :)
Gravatar

#44 Twister 9 år siden

Mikkel Abel (42) skrev:
#41 Haha, må ærligt sige mit hjerte lige stoppede da jeg begyndte på sætningen og hoppede derfor hurtigt videre. :D


Jeg ved hvor irriterende det kan være at læse spoilers ved en fejl, så det beklager jeg :-/ håber ikke du nåede at læse det :).



Morten Møller Bertelsen (43) skrev:
Twister (41) skrev:
Arh pokkers. Glemte at spoiler-markere min kommentar om sidste scene og kan vist ikke få lov til at rette mit indlæg nu.

Beklager på forhånd hvis nogen ender med at få afsløret noget...


Så er der indsat en spoiler-markering. :)


Mange tak :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#45 Doom 2: Hell on Earth 9 år siden

The-new-meister (25) skrev:
Skal helt klart ind og gense den igen


Er tre gange i biffen ikke lidt rigeligt :-O
Doctor Last Warning
Gravatar

#46 Doom 2: Hell on Earth 9 år siden

Morten Vejlgaard Just (4) skrev:
#2 Masser ;)


Du tager den godt nok ud over kanten med de vokabularistiske rariteter denne gang :-) Ganske morsomt, men også ligge rigelig svulstigt.

Hilsen Doctor U Can't Erase Me.
Doctor Last Warning
Gravatar

#47 Morten Vejlgaard Just 9 år siden

#46 Tak, tror jeg... ;)

Hilsen den svulstige kantspiller.
Gravatar

#48 Doom 2: Hell on Earth 9 år siden

Morten Vejlgaard Just (47) skrev:
#46 Tak, tror jeg... ;)

Hilsen den svulstige kantspiller.


Du ikke tror, du VED :-) There Is No Try...
Doctor Last Warning
Gravatar

#49 Riqon 9 år siden

Jeg kan godt se hvad anmelder forsøger på. Der bliver dog godt nok smurt tykt på, så det næsten bliver uforståeligt. Det ironiske ved anmeldelsen er, at jeg faktisk tror, der gemmer sig en dygtig skribent et sted i junglen af retorisk regnskov.

Fint nok at lege med sproget (fx opfinde nye ord eller bruge metaforer) og at pynte med et par puns her og der, men helt ærligt, less is more. Lær af din kollega, The Insider, som har en fin balance hvad den slags angår. Det er bedre at skrive simpelt, men tydeligt - end fantasifuldt, men kringlet.

Derudover er jeg enig med anmeldelsens karakter og måske også nogle af pointerne omkring kontinuitetsproblemer. Jeg mærkede, at jeg også huskede de første film dårligt, selv om jeg dog også bemærkede, der blev gjort en del publikumsservice og forklaret mange ting. Derudover byder jeg Skyfall-slutningen velkommen og synes det er fint, serien igen er på rette spor.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#50 tricopulus 9 år siden

Så fik jeg igår set den i min lokale biograf og selvom jeg godt ved hvad historien i grove træk handlede om(En Gang marvel-fan, altid marvel-fan) , så blev jeg galdelig overrasket over hvor godt den var lavet, men spørgsmålet er der ...

Hvad skete der med
den rigtige william stryker tilsidst??? Hvor er han??? Dræbte en hvis person ham og skjulte hun liget et sted???
den karakter som samlede Logan op ???

Blev der ikke indikeret at quicksilver er magneto´s søn??
Og det samme med quicksilver´s søster???
(den rødhåret pige vi så senere hen i filmen)


Og hvem medvirker mon i den kommende forsættelse???
Ad lucem – mod lyset
"TO BOLDLY GO WHERE NO MAN HAS GONE BEFORE..."

Skriv ny kommentar: