Som fan af X-Men-serien blev min indre mutant godt, men overlæsset underholdt af Bryan Singers genkomst til universet. Andre uden for Wolverines kirke bør tage deres X-Men-mødom et andet sted. Krydsreferencerne er mange og fanfede, men også hardcore og ekskluderende som få. På den måde er filmen mere Magneto end Professor X.
Se også: Filmz TV møder Hugh “Wolverine” Jackman og James “Professor X” McAvoy!
#41 Twister 10 år siden
Beklager på forhånd hvis nogen ender med at få afsløret noget...
#42 Mikkel Abel 10 år siden
#43 MMB 10 år siden
Så er der indsat en spoiler-markering. :)
#44 Twister 10 år siden
Jeg ved hvor irriterende det kan være at læse spoilers ved en fejl, så det beklager jeg :-/ håber ikke du nåede at læse det :).
Mange tak :)
#45 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden
Er tre gange i biffen ikke lidt rigeligt :-O
#46 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden
Du tager den godt nok ud over kanten med de vokabularistiske rariteter denne gang :-) Ganske morsomt, men også ligge rigelig svulstigt.
Hilsen Doctor U Can't Erase Me.
#47 Morten Vejlgaard Just 10 år siden
Hilsen den svulstige kantspiller.
#48 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden
Du ikke tror, du VED :-) There Is No Try...
#49 Riqon 10 år siden
Fint nok at lege med sproget (fx opfinde nye ord eller bruge metaforer) og at pynte med et par puns her og der, men helt ærligt, less is more. Lær af din kollega, The Insider, som har en fin balance hvad den slags angår. Det er bedre at skrive simpelt, men tydeligt - end fantasifuldt, men kringlet.
Derudover er jeg enig med anmeldelsens karakter og måske også nogle af pointerne omkring kontinuitetsproblemer. Jeg mærkede, at jeg også huskede de første film dårligt, selv om jeg dog også bemærkede, der blev gjort en del publikumsservice og forklaret mange ting. Derudover byder jeg Skyfall-slutningen velkommen og synes det er fint, serien igen er på rette spor.
#50 tricopulus 10 år siden
Hvad skete der med
Blev der ikke indikeret at quicksilver er magneto´s søn??
Og det samme med quicksilver´s søster???
Og hvem medvirker mon i den kommende forsættelse???
"TO BOLDLY GO WHERE NO MAN HAS GONE BEFORE..."