Som fan af X-Men-serien blev min indre mutant godt, men overlæsset underholdt af Bryan Singers genkomst til universet. Andre uden for Wolverines kirke bør tage deres X-Men-mødom et andet sted. Krydsreferencerne er mange og fanfede, men også hardcore og ekskluderende som få. På den måde er filmen mere Magneto end Professor X.

Se også: Filmz TV møder Hugh “Wolverine” Jackman og James “Professor X” McAvoy!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Mikkel Abel 9 år siden

Kviesgaard (10) skrev:
Hvilket minder mig om, at opfordre folk til at huske, at blive siddende til efter rulleteksterne. Der er en scene efter dem.


Jeg tror ikke på dig!!!!! ;)
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#12 Kviesgaard 9 år siden

#11

Oh, ye of little faith.

Bonus-point hvis du kan fortælle mig, hvilken tegneserie jeg har den fra ;)
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#13 tricopulus 9 år siden

Historien alle tegneserie-fans har ventet på er nu endelig udkommet, og hvor jeg glæder mig til at købe den på dvd her i efteråret/vinteren :-)

Ad lucem – mod lyset
"TO BOLDLY GO WHERE NO MAN HAS GONE BEFORE..."
Gravatar

#14 tricopulus 9 år siden

men gider ikke at gå i biografen, for at se den, niks ikke betale for at se den 2 gange....
Ad lucem – mod lyset
"TO BOLDLY GO WHERE NO MAN HAS GONE BEFORE..."
Gravatar

#15 Mikkel Abel 9 år siden

Kviesgaard (12) skrev:
Oh, ye of little faith.

Bonus-point hvis du kan fortælle mig, hvilken tegneserie jeg har den fra ;)


Det da Biblen! ... kunne jeg finde frem til på Google. :P
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#16 Kviesgaard 9 år siden

#15

Close, but no cigar.

Jeg spurgte til hvilken tegneserie. Vel findes biblen også i tegneserie-form, men det var ikke den, jeg fiskede efter.

#14

Tja jeg overvejer allerede, om jeg skal indløse biograf-billet nummer 2 til den her film.
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#17 Mikkel Abel 9 år siden

#16 Hmmm, læser mig frem til noget Adventures of Superman??
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#18 Ispep 9 år siden

Bestemt en underholdende X-Men film og fornøjelse at se Bryan Singer atter styre showet - det kan mærkes. Jeg var sådan set godt underholdt, selvom filmen egentlig ikke har ret mange actionscener, men bygger mere på spænding og intriger omkring de centrale figurer. Der er derfor ingen nævneværdige action-scener, som er måske en lille skuffelse, men filmen holdes oppe af en god fremdrift i historien og solide præstationer. Effekterne er gode, men ikke sådan for alvor imponerende. Klipningen er til gengæld bemærkelsesværdig. Singer styres os problemfrit igennem begivenhederne. Enkelte svagheder stikker lidt ud både af teknisk art såvel som plotmæssigt, men overall en tilfredsstillende sommer blockbuster, som leverer varen......men også kun lige dét. Kan ikke helt hamle op med X-Men 2, men Singer kan i den grad være det bekendt.

8/10
Gravatar

#19 Kviesgaard 9 år siden

#17

Ikke det jeg ved af. Du får en ledetråd. Det er en bestemt Marveltegneserie, som jeg har gaflet udtrykket fra.
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#20 Mikkel Abel 9 år siden

#19 Hmmmm, Wolverine??
I saved Latin. What did you ever do?

Skriv ny kommentar: