Jeg må jo stille mig op på barrikaderne med I andre og udtrykke min utilfredshed - jeg har 'kun' 15CAD ude og svæve, men det er sgu MINE 15CAD!
Jeg har været rigtig glad for DVDsoon indtil starten af sommeren, og jeg har da sparet en ordentlig spandfuld penge - men det kommer jo ligesom ikke rigtig sagen ved, når de på den måde overpisser deres kunder med dårlige undskyldninger og mafia-metoder.
Så er iCard-medlemskaber blevet opløst, underligt. Har fået $2,79 tilbage derfra. Jeg ville da hellere ha' fri fragt de sidste måneder jeg er medlem...
Og når jeg vil købe en vare, trækkes der overhovedet iikke noget credit fra, ikke engang de 25% andre omtaler.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Ifølge deres side er der kun fri fragt når man køber for over 39CAD, hvis du køber 3 varer og én af disse skal være markeret med at den kan sendes portofrit.
Free Shipping Our free shipping has returned! Anyone who orders three or more items will now be offered to have their items shipped for Free through out Standard shipping method. Please note that one or more of the items on your order must be eligible for free shipping in order to participate. Also, in order to ensure that you will be able to benefit from this offer, all items must ship together.
edit: og så skal det åbenbart være over $39. Og sjovt nok skal det så kunne sendes samtidig, det har jeg sjældent oplevet at det bliver.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Our apologies for the confusion. All credits are automatically applied towards the order at the time of payment. As explained on our site payment is now done at the time of shipment. Please note that only 25% of your order, before taxes and shippings costs, will be used with your credits. The remainder will be charged to your credit card.
Please understand that this is a new policy that is included with our new system. We understand that our old system is not conform with our new system which is why we will be automatically refunding all unused credits for that were canceled between August 17th and August 19th. As explained in your "Incoming Message Center" this will be done once our new payment system has been completed, by December 31st by the latest. We do not have an ETA however we will place a note in your message center once it has been completed.
jezzz
de satme ikke nemme.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
which is why we will be automatically refunding all unused credits for that were canceled between August 17th and August 19th As explained in your "Incoming Message Center" this will be done once our new payment system has been completed, by December 31st
yes min blev cancelled den 18 Aug. så det vil sige at jeg får mine penge tilbage, uh så der måske håb aligevel, for os.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#41 filmz-Kadann 19 år siden
Den investering i deres site foregår vel med de penge som de har franarret deres kunder.
#42 19 år siden
Jeg har været rigtig glad for DVDsoon indtil starten af sommeren, og jeg har da sparet en ordentlig spandfuld penge - men det kommer jo ligesom ikke rigtig sagen ved, når de på den måde overpisser deres kunder med dårlige undskyldninger og mafia-metoder.
I'm outta there!
#43 lagoni 19 år siden
Og når jeg vil købe en vare, trækkes der overhovedet iikke noget credit fra, ikke engang de 25% andre omtaler.
#44 chandler75 19 år siden
Er der ikke gratis fragt igen?
#45 filmz-Kadann 19 år siden
Ifølge deres side er der kun fri fragt når man køber for over 39CAD, hvis du køber 3 varer og én af disse skal være markeret med at den kan sendes portofrit.
http://www.dvdsoon.com/promotions/free-shipping-fa...
#46 lagoni 19 år siden
Free Shipping
Our free shipping has returned! Anyone who orders three or more items will now be offered to have their items shipped for Free through out Standard shipping method. Please note that one or more of the items on your order must be eligible for free shipping in order to participate. Also, in order to ensure that you will be able to benefit from this offer, all items must ship together.
edit: og så skal det åbenbart være over $39. Og sjovt nok skal det så kunne sendes samtidig, det har jeg sjældent oplevet at det bliver.
#47 El vez 19 år siden
#48 elwood 19 år siden
Dear Sir;
Our apologies for the confusion. All credits are automatically applied
towards the order at the time of payment. As explained on our site
payment is now done at the time of shipment. Please note that only 25%
of your order, before taxes and shippings costs, will be used with your
credits. The remainder will be charged to your credit card.
Please understand that this is a new policy that is included with our
new system. We understand that our old system is not conform with our
new system which is why we will be automatically refunding all unused
credits for that were canceled between August 17th and August 19th. As
explained in your "Incoming Message Center" this will be done once our
new payment system has been completed, by December 31st by the latest.
We do not have an ETA however we will place a note in your message
center once it has been completed.
jezzz
de satme ikke nemme.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#49 filmz-Kadann 19 år siden
#50 elwood 19 år siden
credits for that were canceled between August 17th and August 19th As
explained in your "Incoming Message Center" this will be done once our
new payment system has been completed, by December 31st
yes min blev cancelled den 18 Aug. så det vil sige at jeg får mine penge tilbage, uh så der måske håb aligevel, for os.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"