Becks score i baggrunden mens Buffy kaster sig ud fra broen, er sådan et øjeblik der for evigt brænder sig fast på nethinden, imo, og et af de tidspunkter hvor jeg kniber mindst et par tårer, hver gang jeg ser The Gift.
# 121 -
Man kommer ikke uden om, at Hans Zimmers score er yderst potent og medrivende, men jeg synes så modsat at det trækker en del fra igen, når det ligger så tæt op af hans musik til Batman Begins, som det er tilfældet her. 6/10.
Nu skal vi høre måske et af de mest romantiske og eventyrlige scores, der nogensinde er lavet. Winona Ryder dansende iblandt en byge af iskrystaller til disse toner, er noget jeg vil huske for evigt som et af mine all time favorit movie moments :
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#122. ikke noget specielt i mine oere, det er et stykke, der falder ind i den store paerevaelling af anonymt filmmusik, som er svaer at skelne. 5/10 for det ordinaere samlebaandspraegede hollywood musik.
#122 Det ligger ret tæt på Batman Begins scoret, men synes ikke at det trækker ned. Scoret er så fantastisk, at jeg nyder det hver eneste gang jeg lytter til det. Og jeg vil endda blive skuffet hvis det scoret ikke var tæt på Batman Begins.
#123 Underlig score til en underlig film. Synes slet ikke at det klæder filmen, som jeg ikke synes særlig meget om. 5/10
#123 "det er et stykke, der falder ind i den store paerevaelling af anonymt filmmusik, som er svaer at skelne. 5/10 for det ordinaere samlebaandspraegede hollywood musik."
Sjov beskrivelse på et så særegent stykke fra et score, som er et af Elfmans mest populære og lidt af en moderne klassiker. Jeg sad og så filmen med min lillebror for et stykke tid siden og bagefter rendte han rundt og sang UUUHHHH UUUUUHHHHH :)
Et fint nummer, der næsten lyder som en Thomas Newman-kopi, hvis det ikke lige var fordi Burwells komposition blev skrevet før Newman selv lød sådan ;) 7.5/10
Hvordan følger man op på et af verdens mest kendt filmscores? Man skal i hvert fald være ret modig. Det var Jerry Goldsmith og her er hans [url= Title"[/url] fra "Psycho II" (som Ridley Scott i øvrigt genbrugte i "Legend").
#121 filmz-Is 16 år siden
Nu er turen kommet til The Dark Knight.
[url= A Little Bit Anarchy[/url]
#122 NightHawk 16 år siden
Becks score i baggrunden mens Buffy kaster sig ud fra broen, er sådan et øjeblik der for evigt brænder sig fast på nethinden, imo, og et af de tidspunkter hvor jeg kniber mindst et par tårer, hver gang jeg ser The Gift.
# 121 -
Man kommer ikke uden om, at Hans Zimmers score er yderst potent og medrivende, men jeg synes så modsat at det trækker en del fra igen, når det ligger så tæt op af hans musik til Batman Begins, som det er tilfældet her. 6/10.
Nu skal vi høre måske et af de mest romantiske og eventyrlige scores, der nogensinde er lavet. Winona Ryder dansende iblandt en byge af iskrystaller til disse toner, er noget jeg vil huske for evigt som et af mine all time favorit movie moments :
#123 I.F.F. 16 år siden
5/10 for det ordinaere samlebaandspraegede hollywood musik.
[url= løb[/url]
#124 filmz-Is 16 år siden
Det ligger ret tæt på Batman Begins scoret, men synes ikke at det trækker ned. Scoret er så fantastisk, at jeg nyder det hver eneste gang jeg lytter til det. Og jeg vil endda blive skuffet hvis det scoret ikke var tæt på Batman Begins.
Underlig score til en underlig film. Synes slet ikke at det klæder filmen, som jeg ikke synes særlig meget om. 5/10
Et score jeg synes rigtig meget om er [url=
#125 Michael Andersen 16 år siden
"det er et stykke, der falder ind i den store paerevaelling af anonymt filmmusik, som er svaer at skelne. 5/10 for det ordinaere samlebaandspraegede hollywood musik."
Sjov beskrivelse på et så særegent stykke fra et score, som er et af Elfmans mest populære og lidt af en moderne klassiker. Jeg sad og så filmen med min lillebror for et stykke tid siden og bagefter rendte han rundt og sang UUUHHHH UUUUUHHHHH :)
#126 cansi 16 år siden
Virkelig dejlig musik. 9/10
Her får i lige en klassiker
OT: Hvis i lige har 30 sek. så se lige det her :D
#127 elwood 16 år siden
Nå nu skal vi en tur i Fængsel Med min gode Ven Thomas Newman
[url= Sat and drank with the Sun on Our Shoulders and felt like free men[/url]
Den og så scenen i regnvejret er nok mine farvoritter, ahh Grammofon pladen er også en smuk scene.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#128 filmz-Is 16 år siden
Nu er turen kommet til Coen brødrernes gangsterfilm.
#129 Michael Andersen 16 år siden
Hvordan følger man op på et af verdens mest kendt filmscores? Man skal i hvert fald være ret modig. Det var Jerry Goldsmith og her er hans [url= Title"[/url] fra "Psycho II" (som Ridley Scott i øvrigt genbrugte i "Legend").
#130 Skeloboy 16 år siden
Men det gør det her tilgengæld