Gravatar

#131 filmz-Is 16 år siden

Fantastisk og stemningsfuld stykke musik til et overset mesterværk. En film jeg snart skal have med hjem til samlingen. :)
9/10

Nu er det et nr fra V For Vendetta.
Gravatar

#132 Buzz 16 år siden

Her er et af minne som jeg godt kunne tinkke mig på cd. Det indtro musik til en fed film

Gravatar

#133 NightHawk 16 år siden

# 131 -

Kan tydeligt huske scenen, hvor Natalie Portman træder ud på balkonen i regnvejret gjorde et solidt indtryk på mig og det var underlægningsmusikken helt sikkert en stor årsag til. Det er dog først i scoret's sidste cirka 1½ minut her at det for alvor rammer, når man hører det isoleret, så det blir. 6/10. :)

Nu skal vi tilbage til de gyldne 80'ere og part 3 i denne serie. Der blev satset stort både med 3-D effekter og en solid markedsføring og derfor sku seriens velkendte score heller ikke stå tilbage for en opgradering. Lyden er klart mere funky og poppet men alligevel, så lykkedes det for Harry Manfredini at gi' det en særdeles creepy sound :

http://uk.youtube.com/watch?v=ODm01T3zY-w&feat...
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#134 Michael Andersen 16 år siden

Ah musik fra de dårlige gamle dage :D Platformsstøvler og filmmusik var ikke den bedste cocktail, men sjovt er det nu alligevel 5/10

I disse sportstider er turen nu kommet Patrick Doyles "The Quidditch World Cup".
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#135 Michael Andersen 16 år siden

#133 Nu hvor du nævner Harry Manfredini, var det så ikke noget med en T-shirt? ;)
Gravatar

#136 NightHawk 16 år siden

# 134 -

Lidt for meget riverdance over det i første halvdel efter min smag, men anden del var til gengæld rigtig solidt og stemningsfuldt. 7/10. :)

# 135 -

Hehe, det ser sgu faktisk ret cool ud. Ret elegant den måde de har designet plakaten med brug af noderne til Manfredinis theme på T-Shirten. Skal lige ha' tjekket efter, om der kan blive plads til den i næste måneds budget, (der er en lang indkøbsliste allerede), men ellers så bestiller jeg den hjem måneden efter. Tak for heads up. :)

Nu skal vi atter over i gysergenren og høre et både smukt og creepy score :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#137 I.F.F. 16 år siden

#136 Ret standard synes jeg 5-6/10.

lidt progressiv syrerock fra en tosset film.

[url=
Are you not seeing the rare bird on my shoulder?
Gravatar

#138 NightHawk 16 år siden

# 137 -

Sjovt...ligegyldigt hvad man lægger op, så synes du det er standard ?

Er et score da ikke kun standard, hvis det lyder som alt andet?

Synes hverken "Edward Scissorhand" eller "Candyman" er hvad man kan kalde for standardscore, så du må jo ha' en hel anden defination på det begreb. :)
Gravatar

#139 Michael Andersen 16 år siden

#137 Ja hvad man sige om det stykke, andet end det er ret... standard :P 6/10

[url= prøver kræfter med de gode Taliban-krigeres nationalsport[/url]
Gravatar

#140 Patriarch 16 år siden

Ja nu er Goldsmith jo noget af det bedste ved Rambo. 7/10 til Goldsmith for det nummer der. Men hans Rambo musik i det store hele er noget af det bedste action musik fra 80'erne.

Og når vi taler om noget af det bedste fra 80'erne må man jo også have:
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”

Skriv ny kommentar: