Gravatar

#141 Patriarch 15 år siden

Fandt lige dette klip. Det fungere sku' ok... giver det et mere episk feel:

Som side note. Her er det tydeligt at i Batman Begins brøler han ikke når han bare taler. Det var helt til grin i tthe Dark Knight når han råbte sine replikker, selv når han var alene med Gordon som godt kende rhans identitet. Nå... men bare et sidespor :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#142 filmz-Is 15 år siden

Jeg synes, at det orginale score til Batman Begins passer meget bedre til selve filmen. Elfmans er også fornøjelig, men det vil ikke passe ind i Nolans batman-univers.

Har set TDK to gange i biffen, og kan ærlig talt ikke huske hvornår han brøler. Jeg synes at det fungerede meget sublimt. Hans stemme bliver jo bare en smule hæs og ikke andet, og det er da meget forståeligt da han som Batman må skjule sin sande identitet.
Gravatar

#143 BN 15 år siden

#141 - Patriarch:

Det var helt til grin i tthe Dark Knight når han råbte sine replikker, selv når han var alene med Gordon som godt kende rhans identitet.


Undskyld, men Gordon kender altså ikke Batmans sande identitet i 'Batman Begins' eller 'The Dark Knight'.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#144 Patriarch 15 år siden

#143

Nej du siger noget :)

Men pointen står stadig. Det virker åndsvagt at brøle sine replikker i en normal samtale. Synes balancen er ramt meget bedre i Batman Begins.

Men, men... #140 - bedøm!
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#145 Michael Andersen 15 år siden

#140 Det duer ikke. Det er alt for velkendt til mine øre, som at sætte Star Wars-musik til en Star Trek-film. Den får en IMDb-hadestemme herfra: 1/10 :D

[url= i den originale scene er dog iøvrigt ret svag. Tempoet er for langsomt; musikken skulle simpelthen bare sparke røv i stedet for at sænke scenen. Så er bilscenen i TDK meget bedre scoret. Der er næsten ingen musik og når den så dukker frem sammen med Bat-poden, så har Zimmer fået meget mere dørn på og det er 100 gange mere effektivt.

Bilscenen fra "Batman Begins" findes også i en anden Redux-udgave (forvent nogle minutters loading time) med Trevor Jones' musik fra "Dark City", og der får scenen den der "HELL YEAH"-kvalitet som den originale musik mangler, især fra der hvor Batmobilen flyver fra tag til tag.

[url= og EVE danser til tonerne af Thomas Newman[/url]
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#146 elwood 15 år siden

hehe der er lidt Finding Nemo over det 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#147 Highland Park 15 år siden

Nydeligt... fintfølende legesyge toner af improvisatorisk, flirtende vellyd (jeg kan levende se de to for mig).
Jeg vil nødigt give karakter - og slet ikke, når jeg ikke har set filmen.

Lidt fransk spændingsmelankoli med orientalske undertoner:
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#148 Patriarch 15 år siden

#145

Nu var det altså 140 du skulle bedømme - ikke scenen. Det var bare et sidespring. Du kan ikke mene at Danny Elfman's Batman theme skal have 1/10?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#149 Michael Andersen 15 år siden

#148 Hæ det misforstod jeg da vist lige fuldstændigt :D Så det af en eller anden grund som om du ville have os til bedømme eksperimentet. Men ellers er Elfmans musik en klassiker ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#150 Patriarch 15 år siden

pheew... troede lige du var gået fra forstanden.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”

Skriv ny kommentar: