Gravatar

#11 filmz-gofferoffer 16 år siden

Kan du se, at jeg har skrevet 'Sådan her!' i spoilerboks to? For jeg har gjort det adskillige gange og prøvet at opdatere for at teste efter, men jeg kan ikke se noget. Lad os prøve igen:

Denne boks fungerer fint

Men så skal vi se om denne spoilerboks fungerer:

Kan I læse dette?
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
Gravatar

#12 Highland Park 16 år siden

#10: Mystisk, hvilken browser bruger du?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#13 dyg 16 år siden

#11 - Ja, og i denne omgang skrev du "Kan i læse dette?" i spoiler boks 2.

#12 - FF3
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#14 filmz-gofferoffer 16 år siden

Hmm, interessant :-)

Men i hvert fald en bug for dem, der bruger IE. Det kunne dog være, man skulle gå over til FF3.

Heheh, I want to believe! :-)
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
Gravatar

#15 dyg 16 år siden

http://www.baz.dk/screenshot.jpg <- her er et screenshot.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#16 Highland Park 16 år siden

#11: Ja, denne gang kan jeg ikke engang åbne spoiler nr. 2! :(
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#17 MouseMickey 16 år siden

Kan som #16 heller ikke åbne spoiler nr. 2
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#18 tiany 16 år siden

Jeg kan fint åbne både spoiler 1 og 2 - men jeg bruger også FF3
Valar morghulis
Gravatar

#19 Corgan 16 år siden

En ny bug jeg har oplevet med denne tråd er, at selvom der kommer nye indlæg i tråden, bliver tråden ikke markeret med fed skrift i afsnittet "Overvågede tråde".
Det gør den dog i "Tråde med ulæste indlæg".
Gravatar

#20 Steffan Rasmussen 16 år siden

Når en tråd lander på et antal indlæg der kan deles med 50 (dvs. 50, 100, 150 ...), så hopper den ikke automatisk til ulæste indlæg men står i toppen. Går man så til bund, er det sidste indlæg #49, (#99, #149 ...), og man skal trykker på side 2-knappen (side 3, side 4 ...), før man får vist indlæg #50 (#100, #150 ...).
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.

Skriv ny kommentar: