Kan du se, at jeg har skrevet 'Sådan her!' i spoilerboks to? For jeg har gjort det adskillige gange og prøvet at opdatere for at teste efter, men jeg kan ikke se noget. Lad os prøve igen:
Denne boks fungerer fint
Men så skal vi se om denne spoilerboks fungerer:
Kan I læse dette?
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
En ny bug jeg har oplevet med denne tråd er, at selvom der kommer nye indlæg i tråden, bliver tråden ikke markeret med fed skrift i afsnittet "Overvågede tråde". Det gør den dog i "Tråde med ulæste indlæg".
Når en tråd lander på et antal indlæg der kan deles med 50 (dvs. 50, 100, 150 ...), så hopper den ikke automatisk til ulæste indlæg men står i toppen. Går man så til bund, er det sidste indlæg #49, (#99, #149 ...), og man skal trykker på side 2-knappen (side 3, side 4 ...), før man får vist indlæg #50 (#100, #150 ...).
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
#11 filmz-gofferoffer 16 år siden
Men så skal vi se om denne spoilerboks fungerer:
#12 Highland Park 16 år siden
#13 dyg 16 år siden
#12 - FF3
#14 filmz-gofferoffer 16 år siden
Hmm, interessant :-)
Men i hvert fald en bug for dem, der bruger IE. Det kunne dog være, man skulle gå over til FF3.
Heheh, I want to believe! :-)
#15 dyg 16 år siden
#16 Highland Park 16 år siden
#17 MouseMickey 16 år siden
#18 tiany 16 år siden
#19 Corgan 16 år siden
Det gør den dog i "Tråde med ulæste indlæg".
#20 Steffan Rasmussen 16 år siden