Gravatar

#1 filmz-vassago 16 år siden

Hvis nogen af jer brugere støder på nogle bugs, problemer eller lumske ting på Filmz, kan I så ikke lige smide en besked her i tråden, så vi kan se om der skulle være nogle ting der driller, og i så fald få luset dem ud. Det værende alt fra bøvl med forum, forumindlæg, brug af funktioner og ting på sitet, log-in osv. - men deciderede fejl - ikke ting man bare er trætte af se på (dem er der forhåbentligt ingen af), manglende features eller lign. Bugs only :)

Fire away...
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#2 dyg 16 år siden

Vi har flere gange oplevet, at indlæg bliver byttet rundt. Jeg oplevede det i lørdags i denne tråd, hvor jeg skrev mit indlæg (der blev #2) efter Corgan skrev sit indlæg, der var #2 før jeg skrev mit indlæg og pludseligt forvandledes til nummer #3 bagefter.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3 Highland Park 16 år siden

Jeg har lige skrevet et indlæg, hvorefter jeg rettede i det men uden at kunne gemme rettelsen (jeg har ellers forsøgt flere gange). Og nu her, 6 minutter efter at det oprindelige indlæg blev skrevet, er rettefunktionen forsvundet.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4 filmz-gofferoffer 16 år siden

Ved ikke, om der stadig er problemer med det, så jeg kan lige teste: Når vi bruger to spoilerbokse,

fungerer den anden spoilerboks ikke.

Sådan her!
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
Gravatar

#5 Bony 16 år siden

Det #2 og #3 beskriver, oplever jeg desværre tit. Nogen gange dukker indlægget op igen, andre gange forsvinder det. Det er ret irriterende for det er altid ved de længere indlæg at de forsvinder.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#6 Highland Park 16 år siden

#4: Jeg kunne åbne dem begge to, men du havde jo ikke skrevet noget i den anden.
Det er vel smartest at checke der, hvor man har oplevet problemet. Hvis ellers man kan huske hvor. :)
Gravatar

#7 filmz-gofferoffer 16 år siden

Jo, jeg havde skrevet noget spoilerboks nr. to:

"Sådan her!"
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
Gravatar

#8 Corgan 16 år siden

Jeg oplever ofte at hvis jeg har læst en tråd, så dukker den stadig op som værende udlæst i "Overvågede tråde"... selv efter jeg har været inde og læse sidste post gentagende gange.

Når jeg går ind i en "overvåget tråd" der har nye posts, oplever jeg ofte at jeg ikke bliver ført hen til de nyeste posts. Den sender mig ofte til den næstsidste side. Når jeg trykker "Gå til ulæste indlæg" sker der ikke noget. Hvis jeg så trykker på den sidste side i tråden for at komme hen til de ulæste posts, har den fjernet en linie der markerer hvor de nye posts starter.
Gravatar

#9 Highland Park 16 år siden

#7: Syret, det kan jeg ikke se!

Ja, så virker det jo ikke... :/
Gravatar

#10 dyg 16 år siden

#7 - Det virker da fint her.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: