Gravatar

#21 elwood 16 år siden

Nu får jeg spoilerbugget på NCFOM anmeldelsen, jeg kan kun få lov til og se første spoiler i bn's indlæg.

NCFOM
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#22 Mandalae 16 år siden

Hvorfor har man nogensinde behov for at lave en spoiler inde i en anden spoiler? :)
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
Gravatar

#23 Highland Park 16 år siden

#22: Hvad mener du? Der er jo bare tale om en anden spoiler senere i teksten - ikke en spoiler i en spoiler. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#24 Mandalae 16 år siden

#23,

Ah det så bare sådan ud for mig :) Så kigger jeg på det..
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
Gravatar

#25 McPeter 16 år siden

Har også stadig nogle gange problemer med at der er et langt mellemrum hvor man ikke kan læse teksten ved nye indlæg. Har mistanke om det opstår primært når der er et skjult brugerindlæg længere oppe, men mener også at have oplevet det uden at dette var tilfældet.

Jeg har også oplevet problemet med at indlægs rækkefølge byttes rundt midt i det hele.

Og så er der nogle gange når man skal "indsend" eller "gem" et indlæg/rettelse at der ikke sker noget når man trykker på knappen. Nogle gange siger den endda at man ikke må trykke to gange hvis man prøver igen. Refresh siden hvis man har copy-pasted og gentag så virker det dog fint. Bare lidt risikabelt at man kan miste indlæg.

Bruger IE7 både derhjemme og på arbejde.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#26 Highland Park 16 år siden

#24: Tag nu for eksempel bns anmeldelse af "No Country for Old Men" under selvsamme films dvd-tråd. Han har sammenlagt 5 spoilerbidder i teksten, men jeg kan kun åbne den første! (Og jeg bruger Internet Explorer.)

Tak fordi du kigger på det. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#27 BN 16 år siden

#26:

Ja, det samme problem har jeg med ALLE indlæg. Jeg kan aldrig åbne mere end den første spoiler-tekst. :-(
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#28 elwood 16 år siden

Nåja og på arbejdet er det IE 7 jeg benytter.
Gravatar

#29 Mandalae 16 år siden

Lur mig om spoilers ikke virker som de skal nu.. Det må være en form for magi :)
Gravatar

#30 elwood 16 år siden

#29 Yep det virker nu.

Skriv ny kommentar: