Gravatar

#21 McPeter 16 år siden

I øvrigt stor ros for overhovedet at oprette denne tråd. Synes næsten det er lidt synd at folk ikke er mere begejstrede, men sådan går det jo selvfølgelig engang imellem. Men det er rigtigt positivt så meget I bruger os brugere til input til siden. Keep up the good work. :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#22 Mandalae 16 år siden

#18,

Inden flere folk begynder at kalde det for en halvfærdig løsning vil jeg godt lige pointere at teaseren i princippet ikke har noget at gøre med vores nye projekt, det er blot en bonus at dem som ikke kan lide den, også kan fjerne den.

Selve projektet med at man selv kan bestemme hvad der skal ligge på forsiden bunder lige så meget i newz, og ville være blevet lavet uagtet om vi havde ændret teaseren eller ej. Det er nok min egen skyld at det er blevet blandet lidt sammen fordi jeg har nævnt begge dele i den samme tråd, men det er altså ikke det samme.

Jeg ville gerne fortælle jer mere om vores nye projekt, men jeg vil egentlig hellere vente lidt, indtil vi har helt styr på hvordan det kommer til at virke osv. Vi kommer sandsynligvis også til at skulle bruge nogle beta brugere igen, til netop det projekt, da det er lidt større end normalt, men I hører mere når vi nærmer os noget færdigt :)
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
Gravatar

#23 Mandalae 16 år siden

#21,

Tak tak, det er ærgeligt at folk ikke kan lide den, men det er præcis derfor jeg har oprettet tråden for at få input, som vi tager til os og overvejer. Jeg ved ikke hvordan det var i den gamle version, men det her er sådan det kommer til at køre i den nye, så længe jeg er her i hvert fald :)

Jeg mener at brugerne er næsten lige så meget en del af sitet som dem der sidder og skriver nyheder, så derfor skal de naturligvis også integreres så meget i udviklingen af sitet, som alle andre skal, i det omfang det kan lade sig gøre naturligvis :)
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
Gravatar

#24 lagoni 16 år siden

Ja, for det hele ikke skal være brok, vil jeg erklære mig enig i at det er rart at sådan en tråd bliver oprettet og at der lader til at blive hørt hvad vi siger.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#25 Highland Park 16 år siden

Fin kritik fra Scherlund, McPeter, Lagoni, DarkLight og resten af banden.

Jeg vil sådan set bare tilføje, at det undrer mig, at man fremfor at tænke på anvendelighed og praktiske, enkle løsninger, der kunne gøre det til en større fornøjelse at navigere på Filmz, konstant fokuserer på blikfang og Filmz-teasere.
Det er næppe nødvendigt at reklamere for indholdet af Filmz på Filmz. Det kan I gøre andetsteds.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#26 McPeter 16 år siden

#25 - det var til dels også det jeg mente med min kommentar.

Altså - vi er jo kommet over på siden så vi behøver ikke så mange reklamer for hvad der findes her - det ved vi jo godt. :-) Så er det mere væsentligt at man let kan navigere over til de ønskede undersider.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#27 Highland Park 16 år siden

#26: Ja, det kan jeg godt se, nu tillod jeg mig bare lige at komme med min egen kritik. ;)

Der er jo en god grund til, at de fleste brugere navigerer stort set udelukkende via forumsektionen. Det er nemlig nemt, praktisk og overskueligt.
Hvorfor man ikke tænker i de baner mht. f.eks. forsiden er mig en gåde.
Gravatar

#28 DarkLight 16 år siden

#27, jeg er egentlig ikke sikker på de fleste brugere navigere via forum. De aktive forum-brugere gør :)

Hvor stor en del forum-brugerne så er i det samlede filmz-besøgstal, kunne da være sjovt at vide? Umiddelbart tror jeg vi er ret få :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#29 Mandalae 16 år siden

#25, #26, #27,

Men hvis man er ny bruger vil vi jo også gerne guide dig hen til det, vi synes, er interessant. Det er mere den vinkel man skal have til den. Hvis man aldrig har været på sitet før kan det være meget rart, udover det kan man som tilbagevendende bruger bruge den til at opdage nye ting lige så snart de kommer på, i stedet for at man skal gå ind på undersiderne :)

Til gengæld, hvis man kun er interesseret i anmeldelserne klikker man jo bare lige en enkelt gang på "Anmeldelser", og så får man den fulde oversigt :)

Det er i hvert fald sådan jeg har havde tænkt den skal bruges :)
Gravatar

#30 Highland Park 16 år siden

#28: Hmm... du har nok ret. ;)
Men det ændrer ikke ved det faktum, at Filmz ikke er særlig praktisk indrettet.
Den forside er næsten kun blevet endnu mere rodet at se på som tiden er skredet frem.

Og er det bare mig, eller bliver der skrevet langt færre kommentarer på det nye Filmz end det gamle?

Skriv ny kommentar: