Har siddet og set optøjer hele dagen. Fatter ikke at politiet ikke har beføjelser til at pløkke nogle af de idioter. De kaster med sten... Skyd dem! Det er livsfarligt. Jeg har intet til overs for den slags mennesker. Det er over min fatteevne at man ikke kan nakke dem koldt og kontant. Så skal de satme nok smutte hjem til deres små hashhuler, og slikke de venstreorienterede sår på hinanden. Det er mig sku en gåde! Vi lader aktivister, pædofile, mordere og alt andet pak slippe alt for let. De skal satme ha noget konsekvens!
Jeg går ud fra at man kan fornemme mit forhøjede blodtryk?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Omend dit indlæg måske virker lidt.. Ehm.. Nej, glem det.. Jeg er 100% enig.. Jeg så lige nyhederne ekstra her på tv2, og slog derefter over på tv2 news.. Jeg sad bare som et stort spørgsmålstegn, da man så de store brande på nørrebrogade og reporteren sagde, at der ikke havde været syn af politiet i over en halv time, og man ikke anede, hvor de var.. Få så den helikopter i luften og få lokaliseret de blå blink, for fanden!
Vi trænger desperat til en lidt hårdere linje over for de autonome.. Forresten thumbs up til Ritt's pressemeddelelse, hvor i jeg synes både hende og politimesteren (var det ikke det, han var?) fik svaret godt igen på de i øvrigt VILDT dårlige spørgsmål fra journalister, man skulle tro aldrig havde hørt om sagen før.
Til sidst lige et lille slag ud i luften i håbet om at ramme ham formanden for "ungdomshusets naboer" i ansigtet, for større arrogant og jubel-idiot skal man lede længe efter..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Og jeg ved godt at det indlæg var lidt hårdt, men jeg mener det faktisk! De kan være glad for at jeg ikke er justitsminister, for så kom der sku andre boller på suppen! Vi trænger generelt til en hårdere straffeudmåling, også i andre spørgsmål.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Først så jeg også dit indlæg som lidt hårdt.. Men da jeg skulle til at svare, fandt jeg ud af, at jeg er helt enig.. Server de unge en omgang knippelsuppe eller blyregn..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
HVORDAN FANDEN KAN DET HER CIRKUS LADE SIG GØRE! Magen til egoistiske handlinger fra de, ellers så solidariske og sociale, autonome - hvem skal betale for deres hærgen på offetlige bygninger, privat ejendome osv. UH !???
HVORDAN FANDEN KAN EN ELLER ANDEN LORTE MØG KÆLLING TIL EN MOR TIL EN 13 ÅRIG, STÅ OG TUDER OVER, AT HUN IKKE ER BLEVET VARSLET I TIDE, SÅ HUN HAR KUNNE NÅ AT VARSLE HENDES 13 ÅRIG DATTER.
Som straf, skal alle deltagerne fratages deres SU, kontant hjælp og kunster støtte i x antal år - så kan udgifterne til skaderne måske blive dækket!
Hvor er Charles Whitman (The Texas Tower Sniper), når han kunne gøre lidt nøtte
Jeg siger fandme (fanden, lort, røv og mere lort ...) FØJ til de autonome og ALLE der sympatisere med dem (efter idag)
Hvis du går i seng om aften med kløe i røven, så vågner du op næste morgen, med lort på fingerne!
Jeg er til dels enig. Jeg har ikke lyst til at diskutere om hvorvidt der skal gives dem et hus eller ej - men jeg blive så skide sur, når jeg ser folk løbe rundt og lave ballade, hærværk og ikke mindst udøve vold og kaste med sten, brandbomber og hvad de nu ellers kan finde på - og så mod politiet. Hvad fanden sker der.
Politiet skulle have lov til at skyde med skarpt mod alle der udgør en trussel for dem - og alle der kaster med sten skulle jo seriøst en kugle i knæet og så 1-2 år i spjældet bagefter, og en kæmpebøde.
Nu var der demonstration i Århus for nogle timer siden, og jeg kom lige forbi på vej til købmanden - og for h**vede hvor var det nogle tosser. Man skulle jo ikke ligefrem have en doktorgrad for at se, og høre, og de jo bare brugte lejligheden til at gøre sig (uheldigt) bemærket - og når man hørte hvad de råbte og sludrede om, så er det jo ikke så sært at den "almene" befolkning ikke har meget tilovers for dem.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#1 davenport 18 år siden
Har siddet og set optøjer hele dagen. Fatter ikke at politiet ikke har beføjelser til at pløkke nogle af de idioter. De kaster med sten... Skyd dem! Det er livsfarligt. Jeg har intet til overs for den slags mennesker.
Det er over min fatteevne at man ikke kan nakke dem koldt og kontant. Så skal de satme nok smutte hjem til deres små hashhuler, og slikke de venstreorienterede sår på hinanden.
Det er mig sku en gåde!
Vi lader aktivister, pædofile, mordere og alt andet pak slippe alt for let. De skal satme ha noget konsekvens!
Jeg går ud fra at man kan fornemme mit forhøjede blodtryk?
#2 HonoDelLoce 18 år siden
Omend dit indlæg måske virker lidt.. Ehm.. Nej, glem det.. Jeg er 100% enig.. Jeg så lige nyhederne ekstra her på tv2, og slog derefter over på tv2 news.. Jeg sad bare som et stort spørgsmålstegn, da man så de store brande på nørrebrogade og reporteren sagde, at der ikke havde været syn af politiet i over en halv time, og man ikke anede, hvor de var.. Få så den helikopter i luften og få lokaliseret de blå blink, for fanden!
Vi trænger desperat til en lidt hårdere linje over for de autonome.. Forresten thumbs up til Ritt's pressemeddelelse, hvor i jeg synes både hende og politimesteren (var det ikke det, han var?) fik svaret godt igen på de i øvrigt VILDT dårlige spørgsmål fra journalister, man skulle tro aldrig havde hørt om sagen før.
Til sidst lige et lille slag ud i luften i håbet om at ramme ham formanden for "ungdomshusets naboer" i ansigtet, for større arrogant og jubel-idiot skal man lede længe efter..
#3 davenport 18 år siden
Og jeg ved godt at det indlæg var lidt hårdt, men jeg mener det faktisk! De kan være glad for at jeg ikke er justitsminister, for så kom der sku andre boller på suppen!
Vi trænger generelt til en hårdere straffeudmåling, også i andre spørgsmål.
#4 HonoDelLoce 18 år siden
Først så jeg også dit indlæg som lidt hårdt.. Men da jeg skulle til at svare, fandt jeg ud af, at jeg er helt enig.. Server de unge en omgang knippelsuppe eller blyregn..
#5 filmz-lallenkalaf 18 år siden
Magen til egoistiske handlinger fra de, ellers så solidariske og sociale, autonome - hvem skal betale for deres hærgen på offetlige bygninger, privat ejendome osv. UH !???
HVORDAN FANDEN KAN EN ELLER ANDEN LORTE MØG KÆLLING TIL EN MOR TIL EN 13 ÅRIG, STÅ OG TUDER OVER, AT HUN IKKE ER BLEVET VARSLET I TIDE, SÅ HUN HAR KUNNE NÅ AT VARSLE HENDES 13 ÅRIG DATTER.
Som straf, skal alle deltagerne fratages deres SU, kontant hjælp og kunster støtte i x antal år - så kan udgifterne til skaderne måske blive dækket!
Hvor er Charles Whitman (The Texas Tower Sniper), når han kunne gøre lidt nøtte
Jeg siger fandme (fanden, lort, røv og mere lort ...) FØJ til de autonome og ALLE der sympatisere med dem (efter idag)
#6 davenport 18 år siden
#7 filmz-lallenkalaf 18 år siden
#8 davenport 18 år siden
#9 filmz-vassago 18 år siden
Politiet skulle have lov til at skyde med skarpt mod alle der udgør en trussel for dem - og alle der kaster med sten skulle jo seriøst en kugle i knæet og så 1-2 år i spjældet bagefter, og en kæmpebøde.
Nu var der demonstration i Århus for nogle timer siden, og jeg kom lige forbi på vej til købmanden - og for h**vede hvor var det nogle tosser. Man skulle jo ikke ligefrem have en doktorgrad for at se, og høre, og de jo bare brugte lejligheden til at gøre sig (uheldigt) bemærket - og når man hørte hvad de råbte og sludrede om, så er det jo ikke så sært at den "almene" befolkning ikke har meget tilovers for dem.
#10 HonoDelLoce 18 år siden