Der er dog stadig plads til både storladent melodrama, som faktisk passer ganske godt overens med serien, samt de mange morsomme optrin, hvor J.K. Simmons endnu engang rammer plet med sin portrættering af den tikkende bladbombe, J. Jonah Jameson.
“Spider-Man 3” præsenterer os for et propfyldt handlingsgalleri, hvor skuespillerne alle gør deres del for at løfte materialet op over det opulente, grænsende til det kitschede, og det lykkes dem faktisk. Især er Thomas Haden Church god som forbryderen Flint Marko, hvis menneskeliggørelse til sidst i filmen ikke er til at tage fejl af: “Spider-Man” er og bliver en humanistisk saga i både sit helte- og skurkesyn. Kunne man lide de to foregående film i serien, bliver man nok ikke skuffet over “Spider-Man 3”, der både underholder med action, drama og humor.
#1 Zabriskie 17 år siden
#2 elwood 17 år siden
Hmm så det er Venom Historien fra de gamle blade de går efter, lyder det umiddelbart til.
Er spændt på hvilken mundering Bruce Campbell tropper op i denne gang 8-)
Nåja og så skal Stan Lee findes, (Marvels svar på find Holger)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3 filmz-Bartman 17 år siden
#4 filmz-theassociate 17 år siden
#5 Riqon 17 år siden
Og jeg glæder mig - tror ik der bliver særlig mange overraskelser, men det er der nu også en vis tryghed ved. ;)
Anmeldelsen var i hvert fald som ventet.
#6 Corgan 17 år siden
#7 filmz-Kragmose 17 år siden
#8 Petrescu 17 år siden
- det bliver stort :D
#9 filmz-Kadann 17 år siden
Jeg må hellere suse ind og hente lidt billetter til den i dag.
#10 cyberzed 17 år siden