Gravatar

#21 BN 14 år siden

"And the answer, my friend, is blowing in the wind...."

;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#22 Skeloboy 14 år siden

#19 - det er ikke kotume, det virker bare mistænkeligt og utrolig meget som om, du reklamerer for din egen eller en kammerats side, specielt fordi du kommer præcis på samme tidspunkt som den bliver kritiseret og fordi du ikke har skrevet andre steder. Men hvis det ikke er tilfældet, så skal jeg da være den første til at sige undskyld.

#20 - måske det virker sindssygt, men sådan har det nu engang været i flere år. Og ja, jeg forstår heller ikke helt, hvordan kan man bestille noget til 25 kr(tror jeg er det billigste, ejg har bestilt), og så der er fri fragt. Men sådan er det, og det er rigtig godt. Derfor er filmmarked.dk dyrt. Amazon har faktisk også billigere fragt(ved køb af 1-3 DVD'er).

Men jeg spørger igen, og som nayze også har spurgt om: hvad er ens garanti for, at DVD'en er helt perfekt?
Gravatar

#23 McPeter 14 år siden

Har du overvejet at fragtpriser i england er lavere og at de jo sikkert har en sær-aftale med posten pga. volumen? :-)

Det koster ca. 8kr for den billigste 100g forsendelse fra UK til DK og med en særaftale så er det måske endda billigere for dem.

http://sg.royalmail.com/portal/rm/PriceFinderResul...

Så der er altså ikke noget hokus-pokus over det - det ER bare billigt.

Til sammenligning koster det 12,00-12,50kr i Danmark for et storbrev på 100g, så det er altså ikke så meget dyrere - bortset fra det selvfølgelig kun er indenlands.

http://www.postdanmark.dk/cms/da-dk/files/prisark_...

Og enig med Skeloboy - synes også det virker mistænkeligt at man bare får en ubændelig lyst til at oprette sig som bruger for at forsvare en lille ukendt film side. Mange af os herinde har set alle mulige mærkelig små reklamefremstød i forummet så vi er nok farvede af tidligere dårlige erfaringer.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#24 Kruse 14 år siden

Det ville heller ikke undre mig, hvis trådens opretter og SvendSvendsen var den samme person. mr. destroyer har også udelukkende oprettet sig for at skrive trådens første indlæg.

Alt i alt, et rimeligt dårligt forsøg på gratis reklame får en side hvor man kan købe brugte film til overpris, så ejeren kan tjene nogle nemme penge.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#25 McPeter 14 år siden

Kruse (24) skrev:
Alt i alt, et rimeligt dårligt forsøg på gratis reklame får en side hvor man kan købe brugte film til overpris, så ejeren kan tjene nogle nemme penge.

Lige min tanke...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#26 Skeloboy 14 år siden

#24 - har tænkt det samme.

Nuvel, nu gider jeg ikke følge med her, bare konstaterer, at jeg aldrig får brugt den side. Har da købt lidt brugt over nettet, men generelt vil jeg ikke købe noget brugt, som jeg ikke kan se på forhånd...
Gravatar

#27 gi-jones 14 år siden

SvendSvendsen (19) skrev:
gi jones - Er det kotume at hvis man roser en hjemmeside for noget så er man ansat eller i familie eller venner med nogle på siden. Jeg tror det er fordi det er moderne at rakke ned på ting og ikke give ros. Jeg har f.eks. aldrig oplevet at en af de brugte lejefilm eller brugte købefilm jeg har købt i blockbuster kasserne har været i stykker eller ikke kunne læses, det virker bare. Det er kun når jeg har lejet en film uden ridser på at den måske ikke har villet spille på min dvdafspiller. Så jeg tror det handler lidt om hvor meget værdi man tillægger det at kunne pakke en helt ny dvd/cover ud af folien eller om man synes det er fedt at købe brugt og så lige spare nogle penge. nye ting plejer jo at koster meget mere end jeg har råp til så er dba f.eks. guld værd.

Tak for smøren. Men du har stadig ikke svaret på mit spørgsmål.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#28 Highland Park 14 år siden

Aaaaaargh! Hvorfor kan I bare ikke fatte det?! Filmmarked.dk er en totalt kodylt nice fed side med latterligt billige film, og I har bare at handle der fremover! FAT DET! Kom så; KØB KØB KØB!

(Hvornår får jeg mine penge Svend?)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#29 Collateral 14 år siden

#19: "Det er kun når jeg har lejet en film uden ridser på at den måske ikke har villet spille på min dvdafspiller."

Så dine film skal helst være ridsede? Jeg tror der er et problem med din afspiller.

Derudover tror jeg ikke du skal tage det som et personligt angreb at folk ikke kan lide siden, men nærmere som en konstruktiv tilbagemelding. De fleste af kommentarerne er jo konstruktive, og opstiller bare hvorfor folk foretrækker andre sider. I øvrigt forstår jeg ikke din kritik af play? Er du utilfreds med at de sender pakkerne individuelt, for det kan vel være ligegyldigt. Jeg tror ikke det er på mode at rakke ned på ting, der er massere folk der har rost f.eks. play.com i denne tråd. Så hvis vi kan slippe ud over generaliseringerne, ville det være dejligt.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#30 filmzkim 14 år siden

xD

Skriv ny kommentar: