ok nej jeg kender ikke mrdestroyer og kendte heller ikke til filmmarked før jeg læste at destroyer foreslog siden. Da jeg tjekkede siden ud kunne jeg bare se det var lige noget for mig. Har ikke handlet på f.eks play før men har f.eks. betalt dyrt for mine film (nogle med svensk cover) på især cdon hvor jeg har givet 50-100 kr. og jeg tør i hvert fald godt prøve filmmarked med den prisforskel for om de er nye eller brugte betyder ikke meget for mig
Jeg tror jeg vil se lidt nærmere på begge. Har altid troet at amazon kun var noget folk brugte hvis handelen kunne bære at varen skulle sendes fra US og så har jeg opgivet at se nærmere på amazon.
Kan se at man kan få en del nice film til ca. 100 kr. stk. på play med dk-tekst etc. f.eks avatar og harry potter 6, snart udkommer den nye sherlock holmes film også og den fås også til samme pris i dk skal man vente en del på at filmene falder til så lave priser. Men kan være man skal vente med at ordre lige de titler til de koster under 80 kr. for ikke at skulle betale told.
#33: Tak, det tog også lang tid at forfatte det indlæg.
Det ville klæde den famøse side, hvis indehaveren i det mindste stod frem med navn og adresse. Jeg har sgu ikke lyst til at handle et sted, hvor bagmanden er anonym.
Ja det er nemt at se hvem ejer af websteder er, men de skriver dog at de ikke kan garantere for oplysninger er korrekte eller sådan noget. Kan også se at ejeren kun har haft siden i et par måneder. det kan jo være forklaringen på hvorfor siden ser lige så prof ud som play.com Det er jo nok ret dyrt at lave en hjemmeside som play.com de har jo også en milliard flere film at vælge imellem og er nok en temmelig stor forretning når de kan sælge nye film så billigt og fragtfrit.
Nu prøvede jeg lige for sjov, at sammensætte et køb ud fra den tidligere pointe om fri fragt over de 300 Kr. :)
Filmmarked.dk 1 x Engle Og Dæmoner (Thriller) 1 x Hangover (Komedie) 1 x Harry Potter 6 - Og Halvblodsprinsen (Ny I Folie) 2 Disc Special 1 x Transformers 2 - De Faldnes Hævn (Superheltefilm)
I alt 339,80 DKK
Play.com
Angels & Demons €5.49 The Hangover €6.49 Harry Potter And The Half Blood Prince (Year 6) (2 Discs) €6.49 Transformers 2: Revenge Of The Fallen €6.49
I alt €24.96 = 185.76 Kr. (omregnet via XE.com) Hvis man vælger GBP i stedet bliver det: £18.96 = 161.04 Kr. (Omregnet via XE.com)
Vil du have nyt eller brugt? Vil du betale det dobbelte for brugte varer? Jeg vil i hvert fald ikke.
Denne type forretninger skyder op engang i mellem. Et forsøg på at score nemme penge, med brugte varer til overpriser.
Hvori ligger det seje i konceptet..?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#31 SvendSvendsen 14 år siden
#32 Skeloboy 14 år siden
#33 SvendSvendsen 14 år siden
Jeg tror jeg vil se lidt nærmere på begge. Har altid troet at amazon kun var noget folk brugte hvis handelen kunne bære at varen skulle sendes fra US og så har jeg opgivet at se nærmere på amazon.
Kan se at man kan få en del nice film til ca. 100 kr. stk. på play med dk-tekst etc. f.eks avatar og harry potter 6, snart udkommer den nye sherlock holmes film også og den fås også til samme pris i dk skal man vente en del på at filmene falder til så lave priser. Men kan være man skal vente med at ordre lige de titler til de koster under 80 kr. for ikke at skulle betale told.
#34 Highland Park 14 år siden
Det ville klæde den famøse side, hvis indehaveren i det mindste stod frem med navn og adresse. Jeg har sgu ikke lyst til at handle et sted, hvor bagmanden er anonym.
#35 filmz-Utyske 14 år siden
http://dk-hostmaster.dk/ - der kan man se hvem der ejer domænet. :)
#36 Highland Park 14 år siden
#37 SvendSvendsen 14 år siden
#38 filmz-Utyske 14 år siden
Det kan garanteres indenfor et års tid ca., da alle danske domæner skal fornyes en gang om året.
#39 Bony 14 år siden
Filmmarked.dk
1 x Engle Og Dæmoner (Thriller)
1 x Hangover (Komedie)
1 x Harry Potter 6 - Og Halvblodsprinsen (Ny I Folie) 2 Disc Special
1 x Transformers 2 - De Faldnes Hævn (Superheltefilm)
I alt 339,80 DKK
Play.com
Angels & Demons €5.49
The Hangover €6.49
Harry Potter And The Half Blood Prince (Year 6) (2 Discs) €6.49
Transformers 2: Revenge Of The Fallen €6.49
I alt €24.96 = 185.76 Kr. (omregnet via XE.com)
Hvis man vælger GBP i stedet bliver det: £18.96 = 161.04 Kr. (Omregnet via XE.com)
Vil du have nyt eller brugt? Vil du betale det dobbelte for brugte varer? Jeg vil i hvert fald ikke.
Denne type forretninger skyder op engang i mellem. Et forsøg på at score nemme penge, med brugte varer til overpriser.
Hvori ligger det seje i konceptet..?
#40 Skeloboy 14 år siden
Filmmarked.dk: 339,80 - 120 + 30 kr i fragt= 249,8
Play.com: 18.96-6.49 = 12,47 x 8.4 = 104,7