-
"Eraserhead"87%
-
Hvem er David Lynch?4%
-
"Mulholland Drive"3%
-
"Dune"2%
-
"Elefantmanden"1%
-
"Lost Highway"1%
-
"Twin Peaks: Fire Walk with Me"1%
-
"Vilde hjerter"1%
-
"Blue Velvet"1%
-
"The Straight Story"0%
Stemmer i alt: 8460
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#41 wiseguy 18 år siden
#42 deathlikesilence 18 år siden
2. Mulholland Dr 9/10
3. The Elephant Man 8/10
4. The Straight Story 8/10
5. Twin Peaks: Fire Walk with Me 7/10
6. Wild at Heart 7/10
7. Blue Velvet 7/10
Dune og Eraserhead har jeg aldrig set færdige... så kan ikke rigtig give dem karakter.
P.S.
Seriøst hvem stemmer "Hvem er David Lynch?". Så har man sgu haft lidt for travlt med at se Hollywood bras som bliver spyttet ud igen og igen. Og når det så ikke er godt nok længere.. så laver vi da lige en remake. Og der efter en remake af en remake.
#43 moulder666 18 år siden
Hvad angår filmen - weeeerl - måske ikke helt så enig! :D
#44 filmz-gubifilmz 18 år siden
Jeg sad også og tænkte at jeg havde gennemskuet det meste af plottet i Mulholland Drive "men" !!!!!!!
I den sidste halve time røg jeg seks smøger bare for at dulme nerverne, den film er gal på den bedste måde.
Det er det der gør David Lynch så cool, hans film er temlig svære at gennemskue og gennemskuelige film er der sku nok af.
#45 filmz-geniez 18 år siden
(nu får jeg sikkert en masse på nakken :D)
#46 chronaden 18 år siden
edit:
Stemte Mulholland Drive
#47 filmz-Le Samouraï 18 år siden
#48 jessup 18 år siden
Der var en der nævnte at man enten elsker eller hader ham - en mellemting er absolut muligt. Jeg stemte Blue Velvet men er også glad for eraserhead og Wild at heart.
Jeg har svært ved at forstå at der ikke hver gang ligeledses er en option "Jeg bryder mig ikke om xxx".
Jeg har forslået en James L. Brooks afstemning men den ville blive helt latterlig i den sammenhæng. Men lidt trivia: Spielberg 12 oscarnomineringer 4 vundet. James L. Brooks 8 nomineringer 3 vundet med kun 5 film intrueret.
#49 Atheos 18 år siden
efter min mening er det helt klart ERASERHEAD der er den fedeste ! ... (selvom den for øjeblikket ligger på sidste pladsen)
Mulholland dr. er dog efter min mening ikke en af hans bedre film... det virker som om at den bare er underlig, for at være underlig (selvom han nu altid har været til det mere bizarre)... mangler lidt en pointe i den
#50 chronaden 18 år siden
En klog mand sagde engang: 'A movie doesnt have to give all the answers'