• The Big Lebowski
    40%
  • No Country for Old Men
    29%
  • O Brother, Where Art Thou?
    11%
  • Fargo
    9%
  • Burn After Reading
    4%
  • Anden film
    2%
  • Miller's Crossing
    2%
  • Barton Fink
    1%
  • A Serious Man
    1%
  • Raising Arizona
    1%
  • Blood Simple
    1%

Stemmer i alt: 1959

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Hr. Nielsen 13 år siden

Jeg stemte The Big Lebowski, den er fantastisk, selv om andre også er ret fede.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#2 Bobby Singer 13 år siden

The Big Lebowski, Fargo, Blood Simple, O Brother Were Art Thou?, Raising Arizona, Barton Fink, Miller's Crossing, Burn After Reading og No Country For Old Men er alle gode til fremragende film, men i sidste ende stemte jeg på klassikeren The Big Lebowski.

A Serous Man har jeg ikke set endnu.
Idjit
Gravatar

#3 Goon 13 år siden

A Serious Man sagde mig mest. Den var sjov og tog pis på jødedommen. Det sker for sjældent. Synes tit deres film bliver anstrengte. De prøver alt for hårdt. Specielt i The Big Lebowski.
Gravatar

#4 Bruce 13 år siden

Tæt løb mellem Big Lebowski og NCFOM, men valgte sidstnævnte. O Brother og Millers Crossing er også top vare.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#5 Kruse 13 år siden

Jeg kan rigtigt godt lide de fleste af Coen-brødrenes film, men hvis jeg skulle vælge en favorit ville det nok blive "The Big Lebowski"
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6 moulder666 13 år siden

The Big Lebowski, Fargo og NCFOM er alle blandt mine yndlingsfilm - O Brother, Where Art Thou virkede faktisk ret langtrukken og overraskende kedelig på mig (på trods af et rigtigt fedt soundtrack) og Burn After Reading var godt nok mere sær end den var god i mine øjne!

Der er godt nok mange gode film tilbage som jeg skal have set, ser det ud til - glæder mig allerede! :-)

Men blandt de par stykker jeg har set løber The Big Lebowski med førstepladsen - en af de mest quoteworthy film nogensinde - The Dude Abides!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#7 Riqon 13 år siden

Hvor er muligheden "Jeg kan ikke lide Coen-brødrenes film"?
Ikke fordi jeg havde stemt det, selvfølgelig ;) Det blev The Dude.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#8 IK 13 år siden

No Country for Old Men
Gravatar

#9 IK 13 år siden

Bruce (4) skrev:
Tæt løb mellem Big Lebowski og NCFOM, men valgte sidstnævnte. O Brother og Millers Crossing er også top vare.

Bruce hva synes du egentlig om Fargo? Den er en af coen-brødrernes film som simpelthen slet ikke tiltaler mig.
Gravatar

#10 Bruce 13 år siden

#9 Jeg har den på hylden. Så den sidst i Dagmar til premieren i 90'erne og det var ikke mig. Nogle af deres film har en tone, som er helt tabt på mig og karakterer, som er mig lidt for fortænkte og som jeg har meget lidt interesse for at føle med (Fargo og især Serious Man). Men jeg vil give Fargo en ny chance.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos

Skriv ny kommentar: