-
The Big Lebowski40%
-
No Country for Old Men29%
-
O Brother, Where Art Thou?11%
-
Fargo9%
-
Burn After Reading4%
-
Anden film2%
-
Miller's Crossing2%
-
Barton Fink1%
-
A Serious Man1%
-
Raising Arizona1%
-
Blood Simple1%
Stemmer i alt: 1959
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#31 BN 13 år siden
Men jeg mangler at se 'True Grit', 'Fargo' og 'The Big Lebowski', så hvem ved, om jeg vil skifte mening. 'Miller's Crossing' har jeg glemt - den kræver et gensyn.
#32 TheEnd 13 år siden
Jeg har det lidt på samme måde. Jeg er ellers generelt glad for sort humor, som er nærmest et varemærke for dem. Men jeg ved ikke helt hvad det er der gør at jeg ikke er vild med dem... Fargo synes jeg dog er fantastisk :)
Fargo 9/10
Burn After Reading 7/10
The Big Lebowski 6/10 (giver den snart en chance til)
No Country for Old Men 5/10
O Brother, Where Art Thou? - set længe siden, men kan ikke huske meget
Resten har jeg ikke set
#33 Djibyman 13 år siden
Fargo 6/6
O Brother, Where Art Thou? 6/6
The Hudsucker Proxy 6/6
No Country for Old Men 5/6
Raising Arizona 5/6
A Serious Man 5/6
Burn After Reading 5/6
The Ladykillers 4/6
True Grit, jeg vil prøve at kigge ud i fremtiden og sige 6/6, så håber jeg at jeg har ret;-)
#34 AP 13 år siden
#35 Djibyman 13 år siden
#36 sluppermand 13 år siden
Skynd dig at få anskaffet den. En herlig film, med en John Goodman i en uforglemmelig rolle. Bestemt en af deres bedste film.
Bonus-info: Coen brødrene fik skriveblokade, da de var igang med at skrive Miller's Crossing og endte så med at skrive manuskriptet til Barton Fink - en film om en forfatter/dramatiker med skriveblokade.
#37 evermind 13 år siden
Som det er nu, må mit valg dog ligge imellem Miller's Crossing og The Big Lebowski.
#38 Åkepool 13 år siden
Det var også min første tanke. Vi har lige haft en Van Damme afstemning, hvor man kunne stemme "Alle hans film er elendige" eller noget i den retning, men uha nej, sådan kan der da umuligt være nogle der tænker om Coen-brødrenes film, så den mulighed skal da ikke være der.
Jeg har ikke stemt, da jeg ikke har set nok af deres film.
#39 filmzkim 13 år siden
#40 nakalay 13 år siden