-
The Big Lebowski40%
-
No Country for Old Men29%
-
O Brother, Where Art Thou?11%
-
Fargo9%
-
Burn After Reading4%
-
Anden film2%
-
Miller's Crossing2%
-
Barton Fink1%
-
A Serious Man1%
-
Raising Arizona1%
-
Blood Simple1%
Stemmer i alt: 1959
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#41 Djibyman 13 år siden
Måske er det fordi Coen Brødrene har vundet et utal af priser i USA og resten af verden, og alt hvad Van Damme nogensinde har vundet er en Razzie Award for værste skuespiller par i Double Team med Dennis Rodman, 99% af alle hans film er elendige derfor er det muligt at stemme det, og på grund af Coens lille Oscar samling er muligheden ikke der, for hvem ville tage det seriøst.
#42 Hr. Nielsen 13 år siden
#43 Djibyman 13 år siden
No, just a fact, nogle få af dem har sine små komiske øjeblikke, men hans skuespil er bare generelt ringe, hvilket måske kan forklare hvorfor han aldrig har arbejdet med en rigtig instruktør.
#44 Riqon 13 år siden
Sandsynligvis derfor - mener så ikke at man af den grund bør svare på vegne af brugerne i denne afstemning ved helt at udelade muligheden. Jeg kunne da i hvert fald godt tænke mig at se, hvor mange der reelt ikke kan lide deres film.
#45 Djibyman 13 år siden
Det er sandt nok, man kunne godt have haft en mulighed der hed "jeg har ingen interesse i Coen Brødrende", der er jo nok en del, men man er nød til at kigge lidt på faktum også, de har vundet mange priser verden rundt inklusiv en del Oscars, og er næsten samtlige anmelderes favorit, du finder ikke mange dårlige artikler om dem, det er ikke et tilfælde, så at sige at alle deres film er elendige må betyde dårlig smag.
Van Damme kan jeg godt se hvis jeg virkelig kedder mig, men jeg ser mere hans film som "Guilty Pleasures", de er simpelthen for ringe til at blive sat i nogen anden kategori.........med undtagelse af JCVD, den var lige over middel.
#46 Skeloboy 13 år siden
#47 Kruse 13 år siden
Jeg synes istedet at man skal fjerne den valgmulighed helt. De fleste af sådanne afstemninger hedder alligevel "Bedste film af...", og i såfald vil der altid være en film man synes er bedre end andre, uanset hvor lidt man bryder sig om filmene. Og hvis man ikke vil stemme på nogen af disse film, enten fordi at man ikke kan lide dem eller ikke kender instruktøren/skuespilleren, så kan man bare stemme blankt.
#48 Skeloboy 13 år siden
#49 Riqon 13 år siden
Ja, der er formodentlig ikke ret mange, der havde stemt "Alle deres film er elendige", men jeg kunne sagtens forestille mig, at nogen folk ikke synes om deres film generelt, og ja, det kan man sikkert kalde "dårlig smag" afhængigt af øjet som ser. Men ikke engang en sådan mulighed gives man: "Jeg kan ikke lide Coen-brødrenes film (for jeg har dårlig smag)." ;) Tænk hvis overraskende mange valgte den mulighed - det havde da fået en interessant snak i gang herinde :)
Jeg har en del af deres film til gode, kan jeg så se ud fra Filmz TV's gennemgang, men må da indrømme, jeg ikke er vildt begejstret for "No Country for Old Men" og "O Brother, Where Art Thou", som siges at være blandt deres bedste. Jo, de skiller sig klart ud fra andre film, og Jarvier Bardem er fantastisk som psykopat i No Country - måske endda bedre end Heath Ledger var som Jokeren - men uden hans præstation havde filmen haft nul appel til mig rent personligt. Særligt slutningen gik nok lidt henover hovedet på mig og slog mig ikke som vildt profound, men jeg var jo nok uopmærksom eller et eller andet.
#50 Batsy 13 år siden
Så må nok hellere i gang med No countery for old men og The Big Lebowoski, er der andre jeg "SKAL" se?
Skal hvertfald se True Grit da den ser enormt god ud.