• The Big Lebowski
    40%
  • No Country for Old Men
    29%
  • O Brother, Where Art Thou?
    11%
  • Fargo
    9%
  • Burn After Reading
    4%
  • Anden film
    2%
  • Miller's Crossing
    2%
  • Barton Fink
    1%
  • A Serious Man
    1%
  • Raising Arizona
    1%
  • Blood Simple
    1%

Stemmer i alt: 1959

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Highland Park 13 år siden

#10: Har du fået genset "The Hudsucker Proxy"?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#12 Kruse 13 år siden

Jeg brød mig heller ikke om "Fargo" første gang jeg så den, men det var virkelig en af de film der vandt stort ved gensyn.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#13 Twister 13 år siden

Jeg stemmer No Country for old men, tæt forfulgt af The Big Lebowski. Men jeg må indrømme Coen brødrernes stil altid har været lidt for .....gakket (?).....til min smag. Dog har de fleste af deres film scoret gode karatere hos mig. Det er som om der bare lige mangler det sidste på en eller anden måde. De film jeg har set af dem rangerer jeg således:

No country for old men 8/10
The Big Lebowski 7/10
Fargo 7/10
A Serious man 7/10
O Brother, Where Art Thou? 6/10
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#14 IK 13 år siden

Jeg har nøjagtigt samme problem med A Serious Man. Jeg fandt den uvedkommende på mange punkter, selvom den også havde nogle gode ting. Det er måske fordi jeg ikke er jøde og ikke har så meget kendskab eller interesse i deres kultur, og store dele af filmen handler om det.
Gravatar

#15 Bruce 13 år siden

#11 Nej ikke endnu :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#16 Betelgeuse 13 år siden

No Country for Old Men er en fremragende film og får derfor min stemme. Jeg mangler dog stadig at få set en del af filmene på listen..
Gravatar

#17 Djibyman 13 år siden

Alle deres film er fantastiske, men jeg er nød til at sige The Big Lebowski, en af mine absolute favoriter.
I never Apologize, i´m sorry but that´s just the way i am.
Gravatar

#18 sluppermand 13 år siden

1. Fargo
2. No Country for Old Men
3. The Big Lebowski
4. Miller's Crossing
5. Barton Fink
6. The Man Who Was'nt There
7. A Serious Man
8. Blood Simple
9. O Brother, Where Art Thou?
10. The Hudsucker Proxy

På torsdag skal jeg ind og se True Grit. Så må vi se hvor den ender på listen. Jeg har store forventninger og kan næsten kun blive skuffet. Let's hope not
I don't love you, but you are the only women for whom I have no contempt.
Gravatar

#19 OxxY 13 år siden

The Dude, filmen er simpelthen genial, intet mindre. Tror dog jeg skal hjem og gense No Country og Fargo.
Gravatar

#20 Ménner 13 år siden

Jeg tror måske ikke jeg forstod The Big Lebowski, for syntes den var jævnt kedelig... Min stemme gik til (den geniale) NCFOM. Men syntes også at A Serious Man og Ladykillers er rigtig god underholdning!
Does he look like a bitch, mr. Frodo!? - Samwise L. Jackson

Skriv ny kommentar: