-
The Big Lebowski40%
-
No Country for Old Men29%
-
O Brother, Where Art Thou?11%
-
Fargo9%
-
Burn After Reading4%
-
Anden film2%
-
Miller's Crossing2%
-
Barton Fink1%
-
A Serious Man1%
-
Raising Arizona1%
-
Blood Simple1%
Stemmer i alt: 1959
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#51 AP 13 år siden
#52 Batsy 13 år siden
#53 IK 13 år siden
Millers Crossing. Fed gangsterfilm med fantastisk dialog.
#54 Batsy 13 år siden
OFF TOPIC
I kunne vel ikke skrive på min Tråd der hedder " Hjælp til fødseldags ønsker-Batsy", og komme med andre bud og ikke bare Coen :-)
#55 Wangsgaard 13 år siden
Kan godt forstå hvis man ikke bryder sig om deres film (kender selv flere), da der ofte er en speciel humor og tone i deres film, som jeg personligt elsker :D
Men jeg skulle jo tage en beslutning så det blev The Big Lebowski, stærk forfulgt af No Country for Old Men, Fargo og A Serious Man.
Mangler stadigvæk at se
Barton Fink
Miller's Crossing
Blood Simple
Raising Arizona
#56 Hr. Nielsen 13 år siden
Skal det forstås som at du har børn du endnu ikke har set;)
#57 Wangsgaard 13 år siden
Ja har det også lidt forfærdelig med det, men med sø mange børn er det sgu svært at få set dem alle :D
#58 inflector 13 år siden
The Big Lebowski 6/6- ligeledes en fantastisk film, hvor Jeff Bridges er i sit livs rolle.
No Country for old Men 5/6 - En rigtig god film, der dog ikke helt lever op til bogen.
Fargo 4/6 - Bestemt også en god film, men har lige genset den og synes den har tabt lidt af sin charme
Hudsucker Proxy - 4/6 en charmerende komedie, som det er alt for længe siden jeg har set.
Raising Arizona - 3/6 en film jeg syntes godt om i mine helt unge dage, men den er ikke ældet særlig godt, og mange af de sjove scener falder lidt til jorden.
O Broters, Wherer Art Thou? 3/6 - filmen har sine øjeblikke, men jeg bliver ikke rigtigt fanget af den. Clooney er dog god i den.
Burn After Reading 2/6 - Traileren var filmen langt overlegen. Efter at have set traileren, så jeg frem til en skæg film med sjove karakterer. Det er desværre noget af det mest usjove jeg har set.
A Serious Man 1/6 - Den dårligste film jeg har set i år. Jeg kan stort set ikke komme på noget jeg synes om ved den. Jeg er generelt bare træt af at se de samme skæve(fjolser) personer i alle deres komedier, eller er det et drama? Det ændrer dog ikke på at jeg brugte det meste af en søndag på at slæbe mig igennem denne møgfilm.
Resten har jeg ikke set. Ser dog frem til True Grit.
#59 Riqon 13 år siden
Det er med andre ord superlet?
#60 jessup 13 år siden