-
Jeg kan ikke fordrage hans film!45%
-
Riget I + II28%
-
Dogville6%
-
Idioterne6%
-
Dancer in the Dark6%
-
Breaking the Waves4%
-
Europa2%
-
Direktøren for det hele1%
-
De fem benspænd1%
-
Forbrydelsens element1%
-
Manderlay0%
-
Epidemic0%
Stemmer i alt: 894
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 filmz-Bruce 15 år siden
#12 BN 15 år siden
Magen til prætentiøst, opskruet og ofte forvrøvlet indhold skal man godt nok lede længe efter.
#13 Åkepool 15 år siden
Jeg har det bare lidt svært med mange af dem, så jeg valgte at stemme blankt.
#14 MOVIE1000 15 år siden
den havde godt gys/humor man var underholdt hele tiden og man ville have mer og mer men desværre så stoppede Lars det fordi min ynglings karakter i serien Ernst-Hugo Järegård døde
R.I.P Ernst-Hugo Järegård
#15 MTK 15 år siden
#16 inflector 15 år siden
#6 ja det er forfærdeligt at vi aldrig får det afsluttet, det havde den sku fortjent.
#17 Herrguth 15 år siden
Men Breaking The Waves, Dancer in the Dark, Riget I+II og Manderlay er nu også rigtig, rigtig gode.
Jeg mangler stadig at se E-trilogien. Gik engang i gang med at se Forbrydelsens Element, og jeg nåede kun at se ½ time så stod jeg af...
Glæder mig til AntiChrist.
#18 Skeloboy 15 år siden
Stemte Dancer In The Dark, men Riget I+II, Manderlay og Dogville er jeg også temmelig vilde med..
1)Dancer In The Dark
2) Riget
3)Manderlay
4)Dogville
5)Europa
6)Breaking The Waves
7)Forbrydelsens Element
8)Idioterne
9)Epidemic
Resten har jeg ikke set
#19 filmz-Bruce 15 år siden
#20 Highland Park 15 år siden
Jeg har ikke set "Manderlay" eller "Direktøren for det hele" - især sidstnævnte har jeg ellers meget lyst til at se. På den danske dvdudgivelse følger Triers kortfilm "Occupations" endda med.
I øvrigt er "De fem benspænd" ikke Triers film alene.
Og hvor er det dog ustyrligt plat at inkludere valgmuligheden "Jeg kan ikke fordrage hans film!" i denne afstemning. Der pustes til gløderne, og troldene bydes op til dans.