• Jeg kan ikke fordrage hans film!
    45%
  • Riget I + II
    28%
  • Dogville
    6%
  • Idioterne
    6%
  • Dancer in the Dark
    6%
  • Breaking the Waves
    4%
  • Europa
    2%
  • Direktøren for det hele
    1%
  • De fem benspænd
    1%
  • Forbrydelsens element
    1%
  • Manderlay
    0%
  • Epidemic
    0%

Stemmer i alt: 894

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 filmz-Bruce 15 år siden

#10 Man kan sagtens være alt det man har lyst til at være, det er blot ikke sikkert alle er i enige i definitionsgrundlaget for det man ser sig selv som. :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#12 BN 15 år siden

Jeg kan ikke foredrage hans film!

Magen til prætentiøst, opskruet og ofte forvrøvlet indhold skal man godt nok lede længe efter.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#13 Åkepool 15 år siden

Det er måske i overkanten at sige, at jeg ikke kan fordrage hans film.
Jeg har det bare lidt svært med mange af dem, så jeg valgte at stemme blankt.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#14 MOVIE1000 15 år siden

INGEN TVIVL RIGET I+II
den havde godt gys/humor man var underholdt hele tiden og man ville have mer og mer men desværre så stoppede Lars det fordi min ynglings karakter i serien Ernst-Hugo Järegård døde

R.I.P Ernst-Hugo Järegård
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#15 MTK 15 år siden

Dogville.
Gravatar

#16 inflector 15 år siden

Er netop ved at gense Riget og den er fabelagtig, noget af det bedste der er produceret i Danmark nogensinde. Fra den krybbende uhygge til det virkeligt sjove, også sjovt at se mange af de gamle folkekære skuespillere i nogle skæve roller.

#6 ja det er forfærdeligt at vi aldrig får det afsluttet, det havde den sku fortjent.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#17 Herrguth 15 år siden

Hm, den var svær. Jeg stemte Dogville, da det er en fantastisk film.

Men Breaking The Waves, Dancer in the Dark, Riget I+II og Manderlay er nu også rigtig, rigtig gode.

Jeg mangler stadig at se E-trilogien. Gik engang i gang med at se Forbrydelsens Element, og jeg nåede kun at se ½ time så stod jeg af...

Glæder mig til AntiChrist.
Gravatar

#18 Skeloboy 15 år siden

#2 - har ikke set Direktøren, jeg troede faktisk den skulle være lidt fejlslået...

Stemte Dancer In The Dark, men Riget I+II, Manderlay og Dogville er jeg også temmelig vilde med..

1)Dancer In The Dark
2) Riget
3)Manderlay
4)Dogville
5)Europa
6)Breaking The Waves
7)Forbrydelsens Element
8)Idioterne
9)Epidemic

Resten har jeg ikke set
Gravatar

#19 filmz-Bruce 15 år siden

#18 Jeg må tilstå, jeg synes den var underholdende og morsom. Ifølge en ven som har boet i Barcelona i 1½ år, så blev den lidt af en kult film i Spanien.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#20 Highland Park 15 år siden

"Epidemic" - voldsomt undervurderet værk i hvilket Trier støbte fundamentet til "Riget"-serien.

Jeg har ikke set "Manderlay" eller "Direktøren for det hele" - især sidstnævnte har jeg ellers meget lyst til at se. På den danske dvdudgivelse følger Triers kortfilm "Occupations" endda med.

I øvrigt er "De fem benspænd" ikke Triers film alene.

Og hvor er det dog ustyrligt plat at inkludere valgmuligheden "Jeg kan ikke fordrage hans film!" i denne afstemning. Der pustes til gløderne, og troldene bydes op til dans.
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: