-
Jeg kan ikke fordrage hans film!45%
-
Riget I + II28%
-
Dogville6%
-
Idioterne6%
-
Dancer in the Dark6%
-
Breaking the Waves4%
-
Europa2%
-
Direktøren for det hele1%
-
De fem benspænd1%
-
Forbrydelsens element1%
-
Manderlay0%
-
Epidemic0%
Stemmer i alt: 894
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 Skeloboy 15 år siden
Men altså...hvis den mulighed ikke er der, så vil folk også brokke sig, og så kommer diskussionen jo alligevel:)
#22 Highland Park 15 år siden
Hvis det stod til mig, ville den valgmulighed aldrig være blevet formuleret på den måde. Den slags hører hjemme i Ekstra Bladet, hvor folk skal have alt muligt skudt i skoene.
I alle andre afstemninger hedder det ganske enkelt "Jeg bryder mig ikke om hans[/hendes] film", men lige så snart det drejer sig om Trier, skal det åbenbart udtrykkes mere voldsomt og ledsages af et udråbstegn.
#23 mr gaijin 15 år siden
Alle Trier-film er som minimum tankevækkende. Trier er sgu en fantastisk original af en europæisk filmskaber. Han tør afprøve lidt af hvert.
#24 filmz-Tarantinoand 15 år siden
Og i mine øjne, så er Dogville en af de bedste film jeg har set.
#25 Wrangque 15 år siden
Er generalt MEGET glad for hans film!
Desuden hader jeg ordet "prætentiøs". Lige så snart vi har en rigtig kunster der prøver at lave noget originalt, noget som han/hun virkelig brænder for og som det ikke er sikkert alle lige forstår eller er til. Så er det prætentiøst.
I det mindste find på noget bedre at sige, it's getting old! :)
#26 mr gaijin 15 år siden
#27 Skeloboy 15 år siden
#24 - nu er jeg selv stor Björk-fan, og har fået mange, som ikke kan fordrage hendes musik, til at indrømme, at hun i det mindste er en fed kunstner:)
#28 Monkeyking 15 år siden
#25 hørt hørt lidt lige som når ordet Patetisk bliver brugt som om det betød ynkeligt. :-P - http://filmz.dk/trailer-til-den-amerikanske-udgave... - he he
#29 Antlion 15 år siden
Det er så lang tid siden, at jeg har set "Breaking the Waves", så jeg kan ikke rigtigt vurdere om den fortjener at ligge højere end "Riget".
#28 >
Jeg tror nu, at der mange der vil placere sig selv i midten. De eneste danske film undertegnede elsker, er nok Dreyers stumfilm - men der har været mange glimrende fra Danmark i tidernes løb!
#30 Lady Arwen 15 år siden