• Jeg kan ikke fordrage hans film!
    45%
  • Riget I + II
    28%
  • Dogville
    6%
  • Idioterne
    6%
  • Dancer in the Dark
    6%
  • Breaking the Waves
    4%
  • Europa
    2%
  • Direktøren for det hele
    1%
  • De fem benspænd
    1%
  • Forbrydelsens element
    1%
  • Manderlay
    0%
  • Epidemic
    0%

Stemmer i alt: 894

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Christian Voldborg 15 år siden

Helt klart Riget I + II.

Utroligt med disse polls, for man får ikke indtrykket af, at dette website er for ægte filmelskere. :/
Filmnørder, bøj jer i støvet for Christopher Nolans "Inception"...
Gravatar

#2 filmz-Bruce 15 år siden

Riget, uden tvivl. Manden er så alsidig, at jeg spænder over ikke at kunne fordrage nogle af hans film til at han er genial. Direktøren for det hele er i øvrigt morsom.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3 elwood 15 år siden

#1 Nej vi ved ikke hvem ham der James Stewart er 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 Benway 15 år siden

"Breaking the Waves" lige foran af "Europa". Jeg kan lide de fleste af hans film, men de to synes jeg er i særklasse.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#5 filmz-Bruce 15 år siden

#3 Hence .... :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#6 filmz-yoshimura 15 år siden

Har altid bedst kunnet lide Riget, som jeg synes er fuldstændig genial. At der aldrig kommer en Riget III er nok min største filmrelaterede nedtur ...

the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#7 chandler75 15 år siden

"Riget" er god underholdning og "Breaking the Waves" meget rørende, men jeg var forbavset over, hvor meget jeg levede mig ind i "Dogville", så den fik min stemme.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#8 keitel 15 år siden

Han Sucks!
Gravatar

#9 filmz-Is 15 år siden

Han er ikke en instruktør som jeg er særlig begejsret for, men Dogville var meget fin og rørende. Den får min stemme.

At man ikke kan fordrage Lars er ikke ensbetydende med at man ikke er en filmelsker. Sikke noget vrøvl at fyrer af!
Gravatar

#10 rockysds 15 år siden

#9 Man kan sagtens være filmelsker, bare åbenbart ikke den ægte slags... ;)

"Breaking the Waves".
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."

Skriv ny kommentar: