-
"Ringenes Herre"54%
-
"Star Wars" (Episode IV-VI)16%
-
"Indiana Jones"7%
-
"The Godfather"7%
-
"The Matrix"6%
-
"Tilbage Til Fremtiden"5%
-
"Die Hard"2%
-
"The Terminator"2%
-
Anden trilogi1%
-
"Jurassic Park"1%
Stemmer i alt: 1842
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#31 The Duck 20 år siden
den qoute fra #12
er nok bare en skrivefejl, der skal nok stå at folk der ikke har læst bøgerne ikke forstår noget.....
#32 Munchkim 20 år siden
Derfor må jeg smide min stemme hen til Back to the Future. Jeg glæmmer aldrig den første gang jeg så den da jeg var en lille dreng. Akja det var tider...
#33 filmz-Darsha Wiberg 20 år siden
"Ringenes Herre" og "Star Wars" (Episode IV-VI) blev dog finalisterne og på trods af min Star Wars mani må jeg indrømme at Return of the King lige gav LOTR-trilogien det sidste skub op over Star Wars. Så sorry George Lucas og tille Tolkien og Peter Jackson.
#34 filmz-VirtUs 20 år siden
få dig et liv?!?! .... er det sket for dig eller hvad :D
ja deeeeeeeeeet :D
#35 filmz-ill 20 år siden
Hvad har min mening med mit liv at gøre? Jeg var derinde med 10 venner og jeg lever et udemærket liv. Bare fordi jeg ikke synes LotR er en god film trilogi har ikke noget med mit at gøre (andet end jeg kan se gennem en eventyr film fabrikeret til at få folk med en lavere intelligens føle at det er verdens bedste film nogensinde). For mig er det ligesom at høre at xXx eller Fast & Furious 2 er en af de bedste film fordi filmene kører på den samme bølgelængde.
#36 filmz-Kadann 20 år siden
Det er jo rart at se, at du jo hæver dig over den gemene pøbel, som du jo helt tydeligt beviser med sådan et indlæg.
#37 filmz-derb 20 år siden
Min stemme ryger på Die hard.
http://derb.dk
#38 inflector 20 år siden
Min stemme gik til Star wars, en klassikker af de helt store :)
#39 filmz-Plimmer 20 år siden
[url=www.plimmer.dk/files/attentionwhorebeach.jpg]Clicky?[/url]
EDIT: Det kunne jeg så ikke finde ud af..
www.plimmer.dk/files/attentionwhorebeach.jpg
#40 filmz-crazy_clown 20 år siden
Casper Olsen
Næstformand i TRC junior