-
"Ringenes Herre"54%
-
"Star Wars" (Episode IV-VI)16%
-
"Indiana Jones"7%
-
"The Godfather"7%
-
"The Matrix"6%
-
"Tilbage Til Fremtiden"5%
-
"Die Hard"2%
-
"The Terminator"2%
-
Anden trilogi1%
-
"Jurassic Park"1%
Stemmer i alt: 1842
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 The Duck 20 år siden
16#
sig mig lever du i den virkelige verden ? Reagerer din familie og venner sådan ?
Jeg har virkelig ondt af dig :/
han laver en parodi på sådan nogle folk som dig, men det forstod du vist ikke.....
anyway SW er meget bedre end LOTR. Dermed siger jeg ikke LOTR er dårlig, jeg siger bare SW er bedre (langt bedre)
#22 filmz-Wacker 20 år siden
http://www.samarit.dk
#23 El vez 20 år siden
Mjae men jeg kan ikke forestille mig nogle siger de synes en film er god eller dårlig for at være 'med i gruppen', jeg håber alle gør udtryk for deres oprigtige mening når de vurderer film.
ill påstår i #12 at vi alle er ofre for en hype, og at vi ikke er i stand til at vurdere om filmen er god eller dårlig, angiveligt fordi han selv har en anden mening end de fleste. Det kan være lidt svært at tage seriøst, derfor gasser jeg ham lidt i min post #16. Det er åbenbart ikke gået op for ill at man kan have en mindst ligeså interessant snak om filmen hvis man ikke deler den samme mening, der er netop intet at diskutere hvis alle er enige.
At nogle har svært ved at forstå hvorfor mange folk er glade for en bestemt film/ting/whatever, må være deres problem, men jeg synes ikke det gør dem til dårligere mennesker, det er netop fedt når folk har en anden mening og bringer deres syn på tingene.
Som det klart bliver afspejlet af denne tråd er det ikke alle der er glade for LOTR og fred være med det, heldigvis er der også mulighed for at sætte sin stemme andetsteds i afstemningen :)
#24 Corgan 20 år siden
#25 McPeter 20 år siden
Jeg må nu indrømme at jeg godt kan lide LOTR-trilogien uden at føle mig 'mainstream' og uden at føle at jeg er tvunget til det for ikke at 'falde udenfor gruppen'... Jeg tror kun at jeg ville ha' det dårligt med sådan noget hvis jeg havde samtlige Hollywood-kærligheds-komedier stående derhjemme! :-)
Filmsmag er jo sjovt nok noget individuelt, og jeg synes da tit jeg bl.a. herinde ser folk der heldigvis har forskellige meninger. F.eks. har Fight Club aldrig rigtigt sagt mig noget, selvom jeg kan fornemme at der er mange der finder den utroligt god. Og sådan er vi så forskellige... Men at begynde at sige at en film er dårlig netop fordi mange synes det er god - så synes jeg snart vi er derude hvor man så desperat forsøger at være forskellig fra alle andre at man ender med netop at være ligesom alle de andre der forsøger så hårdt at være 'unike'...
#26 filmz-Plimmer 20 år siden
Godfather fik min stemme fordi: "All answers can be found in The Godfather..".
#27 The Duck 20 år siden
I guess ur right El vez, håber også folk siger deres ærlige mening
LOTR er jo en fed film (efter min mening (det må jeg nok hellere få med)) den har nogle rigtig gode special effects og at sige historien er dårlig kan jeg ikke give dem ret i...
Men jeg synes en filmserie som fx Aliens er bedre end LOTR (men det er jo ikke en trilogy :( )
#28 filmz-Mifan 20 år siden
Men med film er det vel sådan, at vi har hver vores mening. Det er vel umuligt at blive enige om sådan noget. Man kan diskutere det tekniske og metoderne, men selv det er jo en smags sag.
Indimellem virker det som om, at folk bare må og skal overbevise os andre om, at det her er en lortefilm eller noget andet er det bedste i verden... det er vel i sidste ende op til mig, om jeg vil sætte mig ned og se Stjerner uden hjerner eller Kieslowski's Rød, hvid og Blå (hvor er den iøvrigt)... :)
#29 filmz--Zion- 20 år siden
jeg vil sige at LOTR ganske enkelt må være en af de bedst gennemførte værker.. det er helt _vildt_ så mange "små" detaljer fra bøgerne der er kommet med..
men derudover handler den om ganske simple ting som alle kender og derfor rører den så mange mennesker som den gør.. når det er sagt, så må man også nævne det alt for gode skuespil.. Christoffer Lee (en god gammel yngling) er den mest karismatiske person jeg nogensinde har mødt (og det har jeg.. og JA.. han snakker sgu også sådan i virkeligheden.. :D)
Sir Ian Mckellan.. han er virkelig en super sej skuespiller.. han spiller eminent godt.. "oh.. sam is with him??! good.. yes.. good". en af mine ynglingsscener i TTT:EE.. efterfuldt af Andy Serkis og hans scene med sit alter-ego.. brilliant..
det er ikke de store kampscener.. heller ikke det store brug af cgi.. men det er de store temaer der fanger og griber folk..
men bortset fra det.. så synes jeg folk generelt undervurderer "Matrix" trilogien.. personligt synes jeg at denne trilogi er en af de mest gennemførte trilogier..
og jow.. også jeg blev skuffet af Reloaded og Revolutions.. det var da noget mærkeligt noget.. men efter at have læst andre folks oplevelser og teorier om filmene er denne trilogi gået hen og blevet en af de fedeste..
det er længe siden jeg er gået ud af en biograf hvor filmen virkeligt har givet mig noget at tænke over.. men det er sket med alle tre matrix film..
og jo mere jeg har tænkt over filmene jo bedre og mere gennemført har det vist sig at de i realiteten er..
well.. slut for nu.. see ya
#30 Corgan 20 år siden
Nope... forklar venligst.
Jeg er også lidt usikker på følgende quote fra #12:
..filmene er hellere ikke klippet godt sammen så folk der ikke har læst bøgerne forstår noget..
Er filmene ikke netop godt klippet sammen, når folk, der ikke har læst bøgerne, forstår noget?
...eller har jeg misforstået noget?